Quote (Rzi @ 30 Aug 2012 03:15)
aika surkeeta täytyy olla taloyhtiöltä. ellei sit kaikki waree siellä täysillä ja jotenki menee tukkoo
mee koputtelemaa oville ja tarkasta koneet
pistin puhelimest neti surkee seki mutta toimii

on semmone perusnetti puhelimessa hitain mitä sai for free

voisin nostaa sitä hiukan sitä nopeutta parilla eurolla
