d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Hardcore
Prev12345613Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 29 2012 05:58pm
Quote (Sape @ 30 Aug 2012 02:36)
25 x) jäit vähä jalkoihin :<


rofl jos vaa olis netti pelannu. stn ei tää paska kiintee toimi! alkaa ottaa päähän tosissaan.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 29 2012 06:00pm
Quote (PMS @ 30 Aug 2012 02:58)
rofl jos vaa olis netti pelannu. stn ei tää paska kiintee toimi! alkaa ottaa päähän tosissaan.


varmaan modeemissa vikaa tai muuten sais irtisanottua tuollaset paskat
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 29 2012 06:08pm
Quote (Rzi @ 30 Aug 2012 03:00)
varmaan modeemissa vikaa tai muuten sais irtisanottua tuollaset paskat


ei pitäis olla 3 erii modeemii testannu ny. ja tää o joiu taloyhtiön free netti tjsp. vittu mä tapan kyllä koht jonkun jos ei jotain tapahdu! välill
netti käy päällä semmosen 1 min ja sitte taas puoleks tunniks veke. jopa mu ipadissa toimii 4-6 mega välillä tää 3g stn toi toimii jollain 0.01 mega nopeudella rofl
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 29 2012 06:15pm
Quote (PMS @ 30 Aug 2012 03:08)
ei pitäis olla 3 erii modeemii testannu ny. ja tää o joiu taloyhtiön free netti tjsp. vittu mä tapan kyllä koht jonkun jos ei jotain tapahdu! välill
netti käy päällä semmosen 1 min ja sitte taas puoleks tunniks veke. jopa mu ipadissa toimii 4-6 mega välillä tää 3g stn toi toimii jollain 0.01 mega nopeudella rofl


aika surkeeta täytyy olla taloyhtiöltä. ellei sit kaikki waree siellä täysillä ja jotenki menee tukkoo
mee koputtelemaa oville ja tarkasta koneet

This post was edited by Rzi on Aug 29 2012 06:16pm
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 29 2012 08:44pm
34 :)
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 30 2012 09:34am
belial läpi lvl 24!
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 30 2012 10:07am
Quote (Rzi @ 30 Aug 2012 03:15)
aika surkeeta täytyy olla taloyhtiöltä. ellei sit kaikki waree siellä täysillä ja jotenki menee tukkoo
mee koputtelemaa oville ja tarkasta koneet


pistin puhelimest neti surkee seki mutta toimii :D

on semmone perusnetti puhelimessa hitain mitä sai for free :D voisin nostaa sitä hiukan sitä nopeutta parilla eurolla :D
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Aug 30 2012 10:17am
joooh 51 baba atm...
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 30 2012 11:40am
Quote (sipuli @ 30 Aug 2012 16:17)
joooh 51 baba atm...


nicE =P pm bt
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 30 2012 11:58am
eihä hc oo tullu rmah?
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345613Next
Add Reply New Topic New Poll