d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uus Puhelin Hakuses
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 30 2012 02:18pm
mulla menee akusta 10% aikavälillä 7.30 - 9.00 ku kouluun saavun ::DD

Kaikki netit, 4neliöt, instagramit pääl! :D

Ja musat.

Kirkkaus maximi.

Köyhät säästelee akkuja.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 31 2012 02:55am
Quote (ApiN @ 30 Aug 2012 23:18)
mulla menee akusta 10%  aikavälillä 7.30 - 9.00 ku kouluun saavun ::DD

Kaikki netit, 4neliöt, instagramit pääl! :D

Ja musat.

Kirkkaus maximi.

Köyhät säästelee akkuja.


voinyvit nipa
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Aug 31 2012 08:32am
s2
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Aug 31 2012 08:45am
galaxy s3 ehrottomasti. ostin ite kolme päivää sit ja on kyl kaks kertaa hintansa väärti :)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 31 2012 01:15pm
Quote (Ehmed @ 31 Aug 2012 17:45)
galaxy s3 ehrottomasti. ostin ite kolme päivää sit ja on kyl kaks kertaa hintansa väärti :)


this

s3 se olla pitää
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 1 2012 02:27am
Quote (PMS @ 31 Aug 2012 21:15)
this

s3 se olla pitää


Tuntuu olevan suosittu luuri, ja syystäkin.
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Sep 1 2012 02:32am
Quote (CeePee @ Sep 1 2012 08:27am)
Tuntuu olevan suosittu luuri, ja syystäkin.


ja mahdollisesti myyntikiellos joulukuus
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Sep 1 2012 02:53am
Samsung Galaxy Xcover tai S2/S3
Member
Posts: 11,952
Joined: Sep 22 2005
Gold: 2,013.80
Sep 1 2012 02:43pm
Xcover toiminut tähän menneessä tosi hyvin.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Sep 1 2012 02:59pm
se on aivan vitun sama mikä luuri kunhan akku kestää viikon lataamatta ja sillä voi soittaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll