Quote (Ankeli @ 23 Aug 2012 00:51)
Joo jos on taipuvainen, vähä kaks piippune ceissi, osaan kuvitel pari muijaa mielessäni ketkä veisin ensin juomaan ja sit jtn muuta... mut sit taas pari naapurintyttöö kenen kans jtn höpöstelyy ensin ja sitä kautta haetaa sellane "iskä luottamus" huhu kuulosti pervolt mut siis jooo niiin PROFILOIKAA EUKOT NIITÄ ON SOFTEJA JA HC:EEITA JA JTN KURAA SILTÄ VÄLILTÄ.
hommaat itelles tosi hyvän luottamuksen ja sitte se sanoo pidän sua ystävänä enkä vois kuvitella muuta