Quote (PMS @ 22 Aug 2012 21:38)
en oo oksentanu tänään yhtää, on vaa semmone olo ihan kokoajan, vituttaa vaa et tekee mieli ruokaa paljo ja sitte teen sapuskat ja rupeen syömää ni ihan vähän saan syötyy ja sitte oksettaa vaa kokoajan, ettei olis vaa joku mahahaava tjsp
Samarin tai rennie voi auttaa (närästykseehän niit yleensä otetaan) jos tasottaa mahahappoja.