d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moi Mulla O > Mahatauti
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 22 2012 02:29pm
Quote (PMS @ 22 Aug 2012 21:38)
en oo oksentanu tänään yhtää, on vaa semmone olo ihan kokoajan, vituttaa vaa et tekee mieli ruokaa paljo ja sitte teen sapuskat ja rupeen syömää ni ihan vähän saan syötyy ja sitte oksettaa vaa kokoajan, ettei olis vaa joku mahahaava tjsp


Samarin tai rennie voi auttaa (närästykseehän niit yleensä otetaan) jos tasottaa mahahappoja.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 22 2012 02:41pm
mahatauti on pahatauti, on se.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 22 2012 02:51pm
Quote (Finnish @ 22 Aug 2012 23:29)
Samarin tai rennie voi auttaa (närästykseehän niit yleensä otetaan) jos tasottaa mahahappoja.


tää samariini auttanu vähäsen kiits
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll