d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ei Toimi Facebuukki
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 17 2012 05:16pm
Quote (hiivahirvio @ 18 Aug 2012 02:04)
http://i842.photobucket.com/albums/zz346/mroaa/affii.jpg
http://i842.photobucket.com/albums/zz346/mroaa/affiiava.jpg

en oo tyytyväinen lopputulokseen mut siin on

piti lopetella ku tahon nukkuun

käytä jos kelpaa


uuh aika kiva siltikin!

kiitosta paljo! :hug:
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 17 2012 05:45pm
Quote (hiivahirvio @ Aug 18 2012 01:14am)
jes jätkällähä on melkee samallaine meno ku mulla
ei oo sipsiä tai keittoo mut puuroa musaa ja fotari :D


joo kyl nää halvat viinit aina maistuu
vois melkee kiljut pistää tuleen koht, neki on aina parhautta

hähää, haluuks tehä meitsilleki jonku kauniin sigi
värimaailmana harmaa, ja aihe jtn metafyysistä / psygedeelistä / you know
tai no, jos tulee jtn inspistä ni duunaa siit, meizille vähä sillai sama kuha näyttää coolilt
ois jepa :--D

This post was edited by Gastly on Aug 17 2012 05:51pm
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 17 2012 09:51pm
Quote (Gastly @ Aug 18 2012 02:45am)
joo kyl nää halvat viinit aina maistuu
vois melkee kiljut pistää tuleen koht, neki on aina parhautta

hähää, haluuks tehä meitsilleki jonku kauniin sigi
värimaailmana harmaa, ja aihe jtn metafyysistä / psygedeelistä / you know
tai no, jos tulee jtn inspistä ni duunaa siit, meizille vähä sillai sama kuha näyttää coolilt
ois jepa :--D


laita pmänä toi muute unohan
teen ku inspaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll