d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huomenna > Wknd
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 16 2012 06:43pm
joo piä hauskaa

huomenna vois pistää ragekänniä ku ei saanu tännää

This post was edited by hiivahirvio on Aug 16 2012 06:43pm
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 17 2012 01:52am
Quote (KUF @ 16 Aug 2012 23:47)
NOOB 2011USERT!


NOOB 2010 SPÄWNI LUULET TIETÄVÄS SKENEST JOTAIN :D
Member
Posts: 244
Joined: Aug 2 2011
Gold: 0.00
Aug 17 2012 04:23am
Quote (Exoduster @ Aug 17 2012 10:52am)
NOOB 2010 SPÄWNI LUULET TIETÄVÄS SKENEST JOTAIN :D


thug-liiife
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll