d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mä Häpeen Olla Suomalainen > Ihan Totta.
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 16 2012 06:33am
hahahaha onha tuo aiva järetöntä

keskisormi pystyssä tekevät siellä meille elokuvaa kansallissankaristamme ;)
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 16 2012 06:35am
Onpas rasistinen thrööd :x
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 16 2012 06:36am
Quote (EasyCoolWin @ 16 Aug 2012 15:35)
Onpas rasistinen thrööd :x


suosittelen moderaattoria napauttamaan kaikkia ketjuun osallistuneita.
Member
Posts: 7,342
Joined: Aug 24 2007
Gold: 0.03
Aug 16 2012 06:36am
niin o. hitlerille olis taas töitä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 16 2012 06:39am
Quote (hiivahirvio @ Aug 16 2012 02:33pm)
hahahaha onha tuo aiva järetöntä

keskisormi pystyssä tekevät siellä meille elokuvaa kansallissankaristamme ;)


nojaa, se keskisormen kuva on imo teidän rillien linssissä kiinni. mannerheim oli muutenkin myös sotarikollinen.
oli mannerheim myös sotarikollinen
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 16 2012 06:40am
Quote (Rocko @ 16 Aug 2012 15:36)
suosittelen moderaattoria napauttamaan kaikkia ketjuun osallistuneita.


jopa sinua kun osallistut
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 16 2012 06:41am
Quote (BebebBurns @ 16 Aug 2012 15:15)
Trailerin perusteella näyttää Salkkarit-tasoiselta imelältä paskalta, muuten vois kattoakkin. Vähän surullista, outoa, sairasta ja enemminkin hävettää olla ihminen jos joku provosoituu tälläisestä :)


tämä. valitettavasti mannerheimin palvojia löytyy ja en tajua miks. itse palvon selännettä
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 16 2012 06:46am
Quote (Rzi @ 16 Aug 2012 15:41)
tämä. valitettavasti mannerheimin palvojia löytyy ja en tajua miks. itse palvon selännettä


JA GRANLUNDIA
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 16 2012 06:57am
Quote (KUF @ 16 Aug 2012 15:46)
JA GRANLUNDIA


tuo oli jo paha loukkaus :(
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 16 2012 06:58am
HAhaha, ihan vitun hyvä :DD
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll