Quote (A2K @ Aug 16 2012 11:51am)
no jos et meinaa ollenkaan opiskella niin paree se on hommata sitten se ammatti ja jäädä joko keräämään työttömyystukea tai hakea töitä sen ammatin kanssa. monet firmat kuitenkin arvostaa sitä, että on ammatti.
eli jos amiksessa olisi ollut linjoina vain parturikampaaja, kynsienhoitaja ja vaikka puhelinmyyjä (paskat esimerkit, tiedän) niin kannattaisi itsetarkoituksellisesti mennä hommaamaan ammatti kolmen vuoden paskasateen läpi? mieluummin kannattaa ottaa se kolme vuotta aikaa mahdolliselle itsetutkiskelulle ja mahdollisesti mielekkään uran tuumaamiselle. oma elämä kuitenkin kyseessä, olisi käsittämätöntä kouluttautua skidinä johonkin ammattiin, joka on yhtä mieluisaa, kuin mainokset vain sen takia, että saa muutaman euroa enemmän tukea tai firma arvostaa
