d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lukion Käyny Ihminen Jos Jää Työttömäksi > Koulun Jälkeen Ei Saa Työttömyyspvrahaa
Prev12345611Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 16 2012 06:10am
Quote (A2K @ Aug 16 2012 11:51am)
no jos et meinaa ollenkaan opiskella niin paree se on hommata sitten se ammatti ja jäädä joko keräämään työttömyystukea tai hakea töitä sen ammatin kanssa. monet firmat kuitenkin arvostaa sitä, että on ammatti.


eli jos amiksessa olisi ollut linjoina vain parturikampaaja, kynsienhoitaja ja vaikka puhelinmyyjä (paskat esimerkit, tiedän) niin kannattaisi itsetarkoituksellisesti mennä hommaamaan ammatti kolmen vuoden paskasateen läpi? mieluummin kannattaa ottaa se kolme vuotta aikaa mahdolliselle itsetutkiskelulle ja mahdollisesti mielekkään uran tuumaamiselle. oma elämä kuitenkin kyseessä, olisi käsittämätöntä kouluttautua skidinä johonkin ammattiin, joka on yhtä mieluisaa, kuin mainokset vain sen takia, että saa muutaman euroa enemmän tukea tai firma arvostaa :p
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 16 2012 06:12am
Quote (BebebBurns @ 16 Aug 2012 15:10)
eli jos amiksessa olisi ollut linjoina vain parturikampaaja, kynsienhoitaja ja vaikka puhelinmyyjä (paskat esimerkit, tiedän) niin kannattaisi itsetarkoituksellisesti mennä hommaamaan ammatti kolmen vuoden paskasateen läpi? mieluummin kannattaa ottaa se kolme vuotta aikaa mahdolliselle itsetutkiskelulle ja mahdollisesti mielekkään uran tuumaamiselle. oma elämä kuitenkin kyseessä, olisi käsittämätöntä kouluttautua skidinä johonkin ammattiin, joka on yhtä mieluisaa, kuin mainokset vain sen takia, että saa muutaman euroa enemmän tukea tai firma arvostaa  :p


varmaan aivan vitusti arvostavat tota itsetutkiskelua jossakin työnhaussa

Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 16 2012 06:13am
Quote (Rupsu @ 16 Aug 2012 14:56)
wat

hah, pääs unhohtumaan, ettei kaikki oo muuttanut pois vanhempiensa luota lukio-aikana :thumbsup:

Quote (Pavise @ 16 Aug 2012 15:12)
varmaan aivan vitusti arvostavat tota itsetutkiskelua jossakin työnhaussa

no ei kai hae ammatteihin, jossa vaaditaan koulutusta jossei sitä ole

This post was edited by Napi on Aug 16 2012 06:14am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 16 2012 06:13am
Quote (BebebBurns @ 16 Aug 2012 15:10)
eli jos amiksessa olisi ollut linjoina vain parturikampaaja, kynsienhoitaja ja vaikka puhelinmyyjä (paskat esimerkit, tiedän) niin kannattaisi itsetarkoituksellisesti mennä hommaamaan ammatti kolmen vuoden paskasateen läpi? mieluummin kannattaa ottaa se kolme vuotta aikaa mahdolliselle itsetutkiskelulle ja mahdollisesti mielekkään uran tuumaamiselle. oma elämä kuitenkin kyseessä, olisi käsittämätöntä kouluttautua skidinä johonkin ammattiin, joka on yhtä mieluisaa, kuin mainokset vain sen takia, että saa muutaman euroa enemmän tukea tai firma arvostaa  :p


NIMENOMAAN...MENIN ITE METALLIHOMMIIN SUORAAN YLÄASTEEN JÄLKEEN....KÄVIN ARMEIJAN....SITTE VASTA TUTKINNON... :)
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 16 2012 06:15am
lukiolla päästään yliopistoon
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 16 2012 06:22am
Quote (Pavise @ Aug 16 2012 02:12pm)
varmaan aivan vitusti arvostavat tota itsetutkiskelua jossakin työnhaussa


tosi antoisaa varmaan elää unessa, sieluttomassa uraputkessa, muuttaa elämänsä suunta tuleviksi vuosikymmeniksi vain, koska jotkut heput arvostavat jotain, fuck yeah.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Aug 16 2012 07:18am
Quote (Gastly @ Aug 16 2012 12:26am)
vituttaako raksa-ranea ku olit liia tyhmä opiskelemaa


vituttaako kun et osais teherä raksa hommia vaikka kävisit 10 vuotta niihin kouluja vitun liimanhaistelia...
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 16 2012 07:21am
Quote (sipuli @ Aug 16 2012 04:18pm)
vituttaako kun et osais teherä raksa hommia vaikka kävisit 10 vuotta niihin kouluja vitun liimanhaistelia...


tais nyt osua arkaan paikkaa :D
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Aug 16 2012 07:21am
Quote (hiivahirvio @ Aug 16 2012 03:21pm)
tais nyt osua arkaan paikkaa :D


nöyp
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 16 2012 07:26am
Quote (sipuli @ Aug 16 2012 04:21pm)
nöyp


mitä nää kiehut siinä
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345611Next
Add Reply New Topic New Poll