d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huomenna Turkuun
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 17 2012 04:37pm
Quote (Ankeli @ Aug 18 2012 01:25am)
Uus juttu turus ; D ?


Quote (OjjiLol @ Aug 18 2012 01:26am)
aika sika hinnat, 2,99 ne pitäis olla


no turku nyt on käytännössä kehitysmaa
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 17 2012 04:51pm
Quote (Ankeli @ 18 Aug 2012 01:25)
Uus juttu turus ; D ?


ei mutta ne patongit on ihan liian hyviä. mä en muist montako sataa ne tekee niit päivässä se oli ihan älytön määrä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll