d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lopetin Tupakoinnin > Tai Ainaki Yritän Kovasti
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Aug 15 2012 06:59am
aika vammanen on jossei pysty lopettaa
Member
Posts: 7,606
Joined: Dec 3 2007
Gold: 8,425.00
Aug 15 2012 07:08am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 15 2012 08:21am
Quote (sipuli @ Aug 15 2012 02:59pm)
aika vammanen on jossei pysty lopettaa


ja lopettaminen (=luovuttaminen) on heikkoutta

This post was edited by BebebBurns on Aug 15 2012 08:21am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 15 2012 08:21am
Ensviikolla lopetan.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 15 2012 08:43am
Quote (Ankeli @ Aug 15 2012 05:21pm)
Ensviikolla lopetan.


:rofl:
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Aug 15 2012 11:13am
Nyt kolme kuukautta polttamatta.. Eikä teekkää enää pahemmin mieli paitti humalas baaris.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 15 2012 11:15am
ei kyl kävis mielessäkää lopettaa.
jos ainoo nii säästys rahat muuhun mut meh se mielihyvä mitä saan tupakoinnista on sen arvone
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 15 2012 11:24am
Quote (hiivahirvio @ 15 Aug 2012 20:15)
ei kyl kävis mielessäkää lopettaa.
jos ainoo nii säästys rahat muuhun mut meh se mielihyvä mitä saan tupakoinnista on sen arvone

menee 3kk tuet / vuos röökiin.
ei se sen arvosta ole imo.
katellaa ku lähen jouluks espanjaa näil rahoil soronoo vaa
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 15 2012 11:26am
Quote (Napi @ Aug 15 2012 08:24pm)
menee 3kk tuet / vuos röökiin.
ei se sen arvosta ole imo.
katellaa ku lähen jouluks espanjaa näil rahoil soronoo vaa


ne rahat menis aivan johonki muuhun ku säästöihin

mihi päi espanjaa meet?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 15 2012 11:48am
Quote (hiivahirvio @ 15 Aug 2012 20:26)
ne rahat menis aivan johonki muuhun ku säästöihin

mihi päi espanjaa meet?

ei oo tiedossa vielä, en minnekää suomalaisee turistirysään
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll