Quote (hiivahirvio @ 15 Aug 2012 20:15)
ei kyl kävis mielessäkää lopettaa.
jos ainoo nii säästys rahat muuhun mut meh se mielihyvä mitä saan tupakoinnista on sen arvone
menee 3kk tuet / vuos röökiin.
ei se sen arvosta ole imo.
katellaa ku lähen jouluks espanjaa näil rahoil soronoo vaa