d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Eeppiset Nostalgiapelit
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 13 2012 12:59pm
Quote (hiivahirvio @ 13 Aug 2012 16:02)
tuli mielee micro maniacs tosta vittu se oli kova :D
e: se mis ajeltii niil miniautoil jossai keittiös tms


JEPS MULLA O AITONAKIN SE :)

/E ITSEASIAS MEIKÄLLÄ OIS REKKALAVALLINE KAIKKIA EHDOTUKSIA AIDOISTA NOSTALGISISTA PELEISTÄ MUT VITTU KO SIIN MENIS VUOSITUHAT MUISTAA KAIKKI

/EE SE OLI MUUTE MICRO MACHINES XD

This post was edited by KUF on Aug 13 2012 01:20pm
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 13 2012 01:13pm
uu! death rally!
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 13 2012 01:25pm
Quote (KUF @ 13 Aug 2012 21:59)
JEPS MULLA O AITONAKIN SE :)

/E ITSEASIAS MEIKÄLLÄ OIS REKKALAVALLINE KAIKKIA EHDOTUKSIA AIDOISTA NOSTALGISISTA PELEISTÄ MUT VITTU KO SIIN MENIS VUOSITUHAT MUISTAA KAIKKI

/EE SE OLI MUUTE MICRO MACHINES XD


on kyl yks parhaimmista peleistä jota oon koskaan pelannu, harmi vaan että segan ohjaimet paskana niin ei pääse fiilisteleen sitä :<

sitte oli joku ihmissusi peli segalle myös, en muista nimeä enkä muuta, mutta jollain ihmisellä pelattiin ja saatiin power uppeja jolla sitten muututtiin ihmissudeks ja mitäs kaikkea muuta siinä olikaan - vittukun tuli sekava, toivottavasti joku tietää mistä puhun :D
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 13 2012 01:45pm
ei vittu mikä se oli se mis piti autoilla pommittaa toisia paskaks

siin oli se jäätely auto mil oli tykki katol :D

twisted metal tms.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Aug 13 2012 05:21pm
Lada: the ultimate challenge
wings
liero
triplane
tk

kaikkii vitun siistejä pelejä!
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 13 2012 05:26pm
Kiihdytyspeli B)
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 14 2012 07:56am


löyty tällänenki herkkupeli vielä hyllystä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 14 2012 08:49am
joku gorillojen banaaninheittopeli, tais olla pilvenpiirtäjien päällä

Raimo Jänis (!!!)

mikäs se ajomoninpeli onkaan, jossa mm. kilpaillaan mikroautoilla ruokapöydällä ja jotain venehommiakin

Rotten

Raptor vai mikä olikaan, lentelypeli.

vähän vanhemmalla iällä midtown madness vai oliko 2, lähinnä normikruisailuissa yrittelyä kuinka korkealle ja pitkälle pääsee sitä pitkää tietä hyppyrinä käyttäen

Mario party
- en kai ikinä onnistunut saamaan sitä papukaijaa sinne pöydälle asti, kämmenpohja välillä verillä yrittäessä :p
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 14 2012 08:49am


muistaako kukaan
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 14 2012 08:51am
Quote (BebebBurns @ 14 Aug 2012 17:49)
j

mikäs se ajomoninpeli onkaan, jossa mm. kilpaillaan mikroautoilla ruokapöydällä ja jotain venehommiakin



Micro machines kuten muutamaan kertaan jo mainittu :)

Quote (Napi @ 14 Aug 2012 17:49)
http://www.whitegadget.com/attachments/game-reviews/19494d1227585915-goosebumps-horrorland-games-goosebumps-horrorland-games.jpg

muistaako kukaan


Ei muista >:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll