joku gorillojen banaaninheittopeli, tais olla pilvenpiirtäjien päällä
Raimo Jänis (!!!)
mikäs se ajomoninpeli onkaan, jossa mm. kilpaillaan mikroautoilla ruokapöydällä ja jotain venehommiakin
Rotten
Raptor vai mikä olikaan, lentelypeli.
vähän vanhemmalla iällä midtown madness vai oliko 2, lähinnä normikruisailuissa yrittelyä kuinka korkealle ja pitkälle pääsee sitä pitkää tietä hyppyrinä käyttäen
Mario party
- en kai ikinä onnistunut saamaan sitä papukaijaa sinne pöydälle asti, kämmenpohja välillä verillä yrittäessä