d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kaveri Soitti > Ja Sano
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 13 2012 05:22am
Quote (Pavise @ Aug 12 2012 06:41pm)
salama on hankaussähköä, ei oikeeta sähköä


salama on sähköä siinä mielessä kuin pariston virta, varatut hiukkaset siirtyvät paikasta a paikkaan b

This post was edited by Ocen on Aug 13 2012 05:25am
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 13 2012 07:37am
Quote (Ocen @ Aug 13 2012 01:22pm)
salama on sähköä siinä mielessä kuin pariston virta, varatut hiukkaset siirtyvät paikasta a paikkaan b


varatut hiukkaset? paristot? eli voiko noita sun hituja siirrellä aina, eka poliisi ampuu sähkölaamalla mua ni mä voin sit siirtää sen ammuksen johonki toisee ihmisee vielä ja seki saa sähköiskun? lol, nyt selitit jotai iha omias
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 13 2012 08:26am
Quote (do_NaUKI @ 13 Aug 2012 16:37)
lol, nyt selitit jotai iha omias


ei millään hyvällä, mutta tämä sun triidi on niin täyttä failia jo muutenkin...
Member
Posts: 11,662
Joined: Sep 6 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 13 2012 08:35am
mitä vittua mä luin
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 13 2012 12:08pm
Quote (Rocko @ Aug 13 2012 04:26pm)
ei millään hyvällä, mutta tämä sun triidi on niin täyttä failia jo muutenkin...


mitennii? 4 sivua vastauksia ja kukaa ei oo osannu vastata kysymmyksee... teeppä ite vaikeempi kysymys missä menee enemmä ku 35 postia ilman vastausta
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 13 2012 12:25pm
mikähän vitun topic tämä on. Ei taida tämä do_NaUKI olla ihan täysillä mukana



This post was edited by Pomppeli on Aug 13 2012 12:30pm
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Aug 13 2012 01:33pm
Quote (Pomppeli @ Aug 13 2012 08:25pm)
mikähän vitun topic tämä on. Ei taida tämä do_NaUKI olla ihan täysillä mukana

http://i749.photobucket.com/albums/xx140/sil1020/Chlollie%20Gifs/Facepalm_01.gif


??? oikeesti nyt
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 13 2012 01:43pm
Quote (do_NaUKI @ Aug 13 2012 09:33pm)
??? oikeesti nyt



täytyy sanoa että onnistunut trolli on onnistunut. Gz sinulle siitä
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 13 2012 01:53pm
Quote (Pomppeli @ 13 Aug 2012 22:43)
täytyy sanoa että onnistunut trolli on onnistunut. Gz sinulle siitä


ei stna... tämä ole lähelläkään onnistunutta missään taiteen muodossa.

Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 13 2012 02:28pm
Quote (Rocko @ Aug 13 2012 09:53pm)
ei stna... tämä ole lähelläkään onnistunutta missään taiteen muodossa.

http://ananaspuu.wippiespace.com/gif/Takki4.gif


ainakin postistasi päätellen on tehokasta

This post was edited by BebebBurns on Aug 13 2012 02:29pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll