d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mie Oon Kipiä > Antakee Miulle Lääkettä
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 12 2012 11:02am
Quote (Rumilus @ 12 Aug 2012 18:12)
Kuumeessa nussiminen on vitun nannaa, lämpöä lämpöä HIIIVAAAAA JA HIIIIIIIVAAAAAAAAAA!!!!

HEVONNEN

onko nämä nyt keuhkojen lyriikoita
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 12 2012 11:18am
Quote (Napi @ Aug 12 2012 05:02pm)
onko nämä nyt keuhkojen lyriikoita


Keuhkoissani mitään vikaa ole!!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll