d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Bb > Alkaa 28.8 Päivä
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 27 2012 02:54pm
Quote (rumpali @ 11 Aug 2012 16:36)
http://holidaygifgiver.com/media/images/gifs/366/366_original.gif


HUULIHERPESHARPPU KOSTAJAKI PÄÄSSY MUKAA....

JOTAI HYVÄÄ TÄSÄKI THREADIS SIIS
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 27 2012 03:27pm
kävin kattoo ketkä osallistuu ja.... voi huh huh... taidan poistaa subteeveen kokonaan kanavaluettelosta..
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 27 2012 03:30pm
Quote (A2K @ 28 Aug 2012 00:27)
kävin kattoo ketkä osallistuu ja.... voi huh huh... taidan poistaa subteeveen kokonaan kanavaluettelosta..


ei se ny kannata paras ohjelma! :DDDD ihan naurettavaa porukkaa kyllä näyttäis oleva
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 27 2012 03:39pm
otan +1 ja lähen pois tästä topicist
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 27 2012 03:45pm
Quote (MukavaSamu @ 8 Aug 2012 09:01)
ei vittu joko taas... taas se iltalehtien ja muiden paskarumba alkaa.... uutisoidaan jostai vitun nobody "tähdistä" / ääliöistä.


näinpä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 27 2012 04:01pm
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 28 2012 07:17am
vmp
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 28 2012 07:19am
Kaveri siel, kai sitä vois seuraas ku se astuu taloon mut siihe asti ei ei ei
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 28 2012 07:42am
nii paska formaatti et hohhhoijaa etn en tod. o kattomas.......... pits olla sillei et taloo työnnettää huumeit koko ajan ja pelotellaa ja kuka joutuu psykoosii ekaks ni lentää ulos, sit ämmil pits olla kerra viikos squirt kilpailu mil vois saada koskemattomuuden.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 28 2012 08:31am
Quote (wani @ 28 Aug 2012 16:19)
Kaveri siel, kai sitä vois seuraas ku se astuu taloon mut siihe asti ei ei ei


kuka noist
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll