Quote (KUF @ 6 Aug 2012 20:41)
HYI SAATANA...
NIITTE TEKEMISE HARJOTTELU O KIVAA....EI NIITTE OIKEASTI HALUAMINE
Mul syntyy toine poika täs kolmen viikon sisään.

Kyl me viel saadaan pikkune pitkätukkane miniJani jossai vaihees ku säkin vanha mörökölli innostut.

Ja tuli mieleen et jokku akat tykkää kans tuosta heroes kolomosesta. Oma akka ainaki hakkas sitä paljo nuorempana.