Quote (Rumilus @ Aug 11 2012 04:28pm)
Saint Etienneä kaikki hehkuttanut, ite en kyllä ole koskaan samaistunut tuohon Flowhun, kun en ole mikään hipsteri (kuten myös valtamediassa kutsuttu tuota tapahtumaa hipsterifestariksi :D) mut onhan tuolla aina välillä ihan ns. mainstream nimiä jotka olis kiva olla näkemässä.
miksi siihen pitäisi samaistua? jos jokin niin toi kuulostaa hipsteripuheelta

jos luet mein kampfin se ei tee susta natsia.
noista meinstriimeistä Björkki on ainakin kiva nähä taas.