d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Flow Festari
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 10 2012 05:38am
tavallaa houkuttelis, mut saa ny jäädä välistä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 11 2012 01:42am
Quote (Gastly @ Aug 10 2012 01:38pm)
tavallaa houkuttelis, mut saa ny jäädä välistä


niin käy välillä

Monolake oli muikee
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Aug 11 2012 06:28am
hipsteripaskaa
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 11 2012 06:46am
Quote (Masterofpatonki @ Aug 11 2012 02:28pm)
hipsteripaskaa


musanörttimukavuutta aika paljon, vilpittömästi hipsteripaskaksi leimaus saattaa olla välinpitämättömyyttä musiikkia kohtaan tai/ja ajattelematta hyväksytyn 'yhteisen mielipiteen'-samauistumisen tulosta tai jotain vastaavaa ehkä. : }
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 07:01am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 11 2012 07:12am
tänään konemusaöverit;
Fennesz
Nicolas Jaar
Huoratron
Lindstrom
Pinchiä vois kurkkailla kanssa ehkä

Swanssia vois kattella myös taas
ja varmaan ainakin osan näistä
Sleep ∞ Over
Horace Andy and Dub Asante
Saint Etienne

toivottavasti jee

This post was edited by BebebBurns on Aug 11 2012 07:12am
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 11 2012 08:28am
Saint Etienneä kaikki hehkuttanut, ite en kyllä ole koskaan samaistunut tuohon Flowhun, kun en ole mikään hipsteri (kuten myös valtamediassa kutsuttu tuota tapahtumaa hipsterifestariksi :D) mut onhan tuolla aina välillä ihan ns. mainstream nimiä jotka olis kiva olla näkemässä.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 11 2012 08:32am
Quote (Rumilus @ Aug 11 2012 04:28pm)
Saint Etienneä kaikki hehkuttanut, ite en kyllä ole koskaan samaistunut tuohon Flowhun, kun en ole mikään hipsteri (kuten myös valtamediassa kutsuttu tuota tapahtumaa hipsterifestariksi :D) mut onhan tuolla aina välillä ihan ns. mainstream nimiä jotka olis kiva olla näkemässä.


miksi siihen pitäisi samaistua? jos jokin niin toi kuulostaa hipsteripuheelta :p jos luet mein kampfin se ei tee susta natsia.
noista meinstriimeistä Björkki on ainakin kiva nähä taas.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll