d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Runescape Keskustelu Thread.
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 4 2012 12:19pm
Quote (BebebBurns @ 4 Aug 2012 21:14)
luulin, et kaikki lopetti tän 10-vuotta sitten, taisin klikata madonreikään :O


harva täysjärkinen tota enää pelaa. kullan farmaus eri metodeja käyttämällä onkin sitten eria asia.
Member
Posts: 5,562
Joined: Jul 31 2012
Gold: 10.00
Aug 4 2012 01:01pm
Quote (malbaz @ Aug 4 2012 08:56pm)
Se o nykyään vaa pelkkä varjo siit mitä se oli joskus 2001-2006.

Ihan ok peli, ottaen huomioon et se on tehty pelkäl java softal.


totta, 2007-2011 oli roskaa, nyt ku free trade tuli takas ni ihan jees peli viel mun mielest
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Aug 4 2012 01:05pm
Quote (D4rk999 @ Aug 4 2012 09:01pm)
totta, 2007-2011 oli roskaa, nyt ku free trade tuli takas ni ihan jees peli viel mun mielest


Joo, nehä otti yhes vaihees sen pvp sydeemi pois, muutti sen tradeemisen todella vittumaiseks yms paskaa.

Emt, kyl tota sillo joskus ku pelas ni oli hyvä et sai toisen itemit ku tappo, tosin nykyään siel jotai pvp servui tjsp?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 4 2012 01:05pm
Quote (D4rk999 @ 4 Aug 2012 21:01)
totta, 2007-2011 oli roskaa, nyt ku free trade tuli takas ni ihan jees peli viel mun mielest


Noh jos tommosen määrän FG saa kasaan, ja sanoit että myyt euroiks jossai muualla ni kehtaahan sitä varmana pelata..
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 4 2012 01:38pm
Go Back To Suomi Topic List
3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): BebebBurns, Trevor121090, chrisprasch503

epäilyttävää sakkia selaa :ph34r:
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 4 2012 01:46pm
Quote (BebebBurns @ 4 Aug 2012 21:38)
Go Back To Suomi Topic List
    3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): BebebBurns, Trevor121090, chrisprasch503

epäilyttävää sakkia selaa  :ph34r:


Joo heti ku vähä enemmä fg ni porukat seuraa mitä se postaa :D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 4 2012 05:17pm
mulle saa donatee äfgee. en oo hirveemmi pelannu kyl ku peli o pilalla.
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Aug 5 2012 06:27am
Classic aikoina oli kyllä huigee peli pelasin 2002-2004, oi niitä aikoja!
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 5 2012 07:15am
Thröödin tarkotuksena oli esitellä fgs ja saada porukka beggaaman ^^?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 5 2012 07:18am
Quote (EasyCoolWin @ 5 Aug 2012 16:15)
Thröödin tarkotuksena oli esitellä fgs ja saada porukka beggaaman ^^?


Runescapesta täällä puhutaan ei mistään muusta.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll