Quote (D4rk999 @ Aug 4 2012 09:01pm)
totta, 2007-2011 oli roskaa, nyt ku free trade tuli takas ni ihan jees peli viel mun mielest
Joo, nehä otti yhes vaihees sen pvp sydeemi pois, muutti sen tradeemisen todella vittumaiseks yms paskaa.
Emt, kyl tota sillo joskus ku pelas ni oli hyvä et sai toisen itemit ku tappo, tosin nykyään siel jotai pvp servui tjsp?