Quote (Ankeli @ Aug 4 2012 10:08pm)
Tykkään nuolla pinbaa, en pysty jos tiedän että siellä käynyt joQ ruiskimassa :/
kylhän siellä ite oot ruiskinu

mutjoo, ymmärrän kyllä, että saattaa vaivata vaikka kuinka yrittäis rationalisoida
Quote (malbaz @ Aug 4 2012 10:13pm)
Nyt, nyt!
e: en puhunu mistään raamatun pyhimyksistä.
je, onhan toi kuitenkin mustavalkosen paletin vastakkaisella puolella horoa kohtaan jos nyt tosta itsehillinnästä ja semmosesta kyse