d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hyvästi Pori > Ja Tervettuloa Turku
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Aug 4 2012 02:13pm
Quote (BebebBurns @ Aug 4 2012 09:56pm)
kyllä, joku on ärsyyntynyt, toinen hilpeä tai riemuissaan. vertauskaavan ei tarvii olla mustavalkoinen, vetosin juuri tohon pyhimysten stereotypisoituun itsehillittyyn stoalaiseen askeettisuuteen ja semmoista, en kyllä usko, että on jumalaa ja jos uskoisin olisin anti-theistinen. oletan, että oletit puhuttavan kristinuskon 'pyhimyksistä', en oo raamattua niin tarkasti lueskellut, että kuvitetaanko niistä sellainen kuva, ettei heillä olis mukamas haluja


Nyt, nyt!

e: en puhunu mistään raamatun pyhimyksistä.

This post was edited by malbaz on Aug 4 2012 02:14pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 4 2012 02:19pm
Quote (Ankeli @ Aug 4 2012 10:08pm)
Tykkään nuolla pinbaa, en pysty jos tiedän että siellä käynyt joQ ruiskimassa :/


kylhän siellä ite oot ruiskinu :ph34r: mutjoo, ymmärrän kyllä, että saattaa vaivata vaikka kuinka yrittäis rationalisoida

Quote (malbaz @ Aug 4 2012 10:13pm)
Nyt, nyt!

e: en puhunu mistään raamatun pyhimyksistä.


je, onhan toi kuitenkin mustavalkosen paletin vastakkaisella puolella horoa kohtaan jos nyt tosta itsehillinnästä ja semmosesta kyse
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Aug 4 2012 02:37pm
hommaa muija

B)
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 4 2012 02:56pm
Quote (arvonpenaali @ 4 Aug 2012 23:37)
hommaa muija

B)


nyyppä
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 4 2012 05:15pm
4 sivua täyttöä paskaa :::::::::: DDDDDD
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 4 2012 05:18pm
Quote (PMS @ 5 Aug 2012 02:15)
4 sivua täyttöä paskaa :::::::::: DDDDDD


No huhuhu mikä takinkääntäjä parin huimaavan jälG!!!1

Ite ainakaa puhunu paskaa :/

Virgin haunt is on!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 4 2012 05:46pm
Quote (PMS @ 5 Aug 2012 02:15)
4 sivua täyttöä paskaa :::::::::: DDDDDD


on kylläki 2 sivua pehetin
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 5 2012 12:37am
Quote (PMS @ Aug 5 2012 01:15am)
4 sivua täyttöä paskaa :::::::::: DDDDDD


joo, hälyttävä poikkeus kaikkiin näihin fantastisiin topikkeihin
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll