Quote (Ankeli @ 26 Jul 2012 21:06)
Zummerzound ja nuoriliha
tahtoisin mennä tuonne, mutta pelkistään ajatus sellaisista perseenrei'istä ketä siellä on ahistaa. kaikki saatanan suomen nuoret siellä. tääki tapahtuma ko ois pidetty vaan ihan mainostamatta missää televisioissa ja radioissa ni ois voinu olla hyvä tapahtuma.
ymmärrättehän?