d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huomenna On Perjantai
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jul 26 2012 05:22pm
Quote (Ankeli @ 26 Jul 2012 21:06)
Zummerzound ja nuoriliha


tahtoisin mennä tuonne, mutta pelkistään ajatus sellaisista perseenrei'istä ketä siellä on ahistaa. kaikki saatanan suomen nuoret siellä. tääki tapahtuma ko ois pidetty vaan ihan mainostamatta missää televisioissa ja radioissa ni ois voinu olla hyvä tapahtuma.

ymmärrättehän?
Member
Posts: 496
Joined: Mar 20 2012
Gold: 0.01
Jul 27 2012 03:06am
damin keskustaan vetaan vitusti IPA:ta
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll