d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Olympialaiset Turhimmat Lajit > Vote
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 30 2012 08:56am
Quote (Pomppeli @ 30 Jul 2012 17:54)
miekkailu on aika perseestä


ei sitä miekkaa oo tarkotus sinne työntää :bonk:
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jul 30 2012 08:58am
Quote (Affii @ Jul 30 2012 04:56pm)
ei sitä miekkaa oo tarkotus sinne työntää  :bonk:



":D"
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jul 30 2012 10:54am
Kaikki on turhaa.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 30 2012 11:34am
Quote (Pomppeli @ 30 Jul 2012 17:58)
":D"


eiks ollu hauska :D
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 31 2012 04:35am
Quote (miki9009 @ Jul 25 2012 07:11pm)
Granlund on ihku <33333

Eiks nii?



... on tosi . maailman paskin lätkä pelaaja.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 31 2012 04:42am
Quote (BatGirl @ 31 Jul 2012 13:35)
... on tosi . maailman paskin lätkä pelaaja.


VOISIN KYL VÄITTÄÄ ET SÄ OLET VARMALLA PASKEMPI...KUN ET NÄYTÄ OSAAVAN KIRJOITTAAKAAN ::::::::::: D
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 31 2012 04:48am
Quote (KUF @ 31 Jul 2012 13:42)
VOISIN KYL VÄITTÄÄ ET SÄ OLET VARMALLA PASKEMPI...KUN ET NÄYTÄ OSAAVAN KIRJOITTAAKAAN ::::::::::: D


pitääkö jani aina olla vittuilemassa :cry:
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 31 2012 05:05am
Quote (Affii @ 31 Jul 2012 13:48)
pitääkö jani aina olla vittuilemassa :cry:


NO VÄHÄ....KOITIN KYLLÄ VAA TUODA TOSIASIAT JULKI :F
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 31 2012 05:19am
Quote (KUF @ 31 Jul 2012 14:05)
NO VÄHÄ....KOITIN KYLLÄ VAA TUODA TOSIASIAT JULKI :F


noh oisit sanonu ees hienovaraisemmin, ettei poika pahota mieltään :(
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 31 2012 05:23am
Quote (Affii @ 31 Jul 2012 14:19)
noh oisit sanonu ees hienovaraisemmin, ettei poika pahota mieltään :(


USKOISITKO JOS SANOISIN ETTÄ "EN OSAA" :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll