Quote (CeePee @ 24 Jul 2012 16:47)
Toi on vasta alphassa ja vitun suosittu, vaikuttaa kans tosi kovalta.
Toivon että ne tekee tosta standalone modin eikä kuse sitä

Tai et arma 3:seen tulee virallisena lisäversiona tuo tai vastaavaa

Ei mitään tietoa missä oon, kartalta katottuna näyttäs et airfieldin vasemmalla puolella, eli et se ois teleportannu kaikki ihan kartan vasempaan yläkulmaan