d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev12345641Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 23 2012 06:39pm
pitäskö sitä itekki ostaa tää, vaikuttaa vitun jepalta, varsinki ku oottelee walking dead s3 starttia
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 24 2012 05:16am
iha kiva, pelasin ni kaikki teleporttas yhtäkkii samalle alueelle johoki mettää
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 24 2012 05:45am
löyty rolfcopter: FAL NVG ja DMR. ihan hyvä 4/5
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 24 2012 06:35am
jos sitä alottais nyt sitten metsästämään helicopterin osia 8D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 24 2012 07:47am
Toi on vasta alphassa ja vitun suosittu, vaikuttaa kans tosi kovalta.

Toivon että ne tekee tosta standalone modin eikä kuse sitä :)
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 24 2012 08:21am
Quote (CeePee @ 24 Jul 2012 16:47)
Toi on vasta alphassa ja vitun suosittu, vaikuttaa kans tosi kovalta.

Toivon että ne tekee tosta standalone modin eikä kuse sitä :)


Tai et arma 3:seen tulee virallisena lisäversiona tuo tai vastaavaa :)

Ei mitään tietoa missä oon, kartalta katottuna näyttäs et airfieldin vasemmalla puolella, eli et se ois teleportannu kaikki ihan kartan vasempaan yläkulmaan
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 24 2012 10:00am
tänään 5 heliä lootittu. saldona 2 x AWS, FAL, DMR, 2 x NVG jne
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 24 2012 11:45am
just oli itellä lootit kasas, alt tabbasin pariks sekunniks.. alt tabaan takasi nii suv tulee päälle :v
herätteli mut vielä pystyy ja pakitti ainaki kolmesti päälle :D

This post was edited by OjjiLol on Jul 24 2012 11:46am
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 24 2012 12:32pm
teamspeak3, ts.gonnahate.org jos joku haluaa pelailla B)

->CHEEKI BREEKI
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 24 2012 12:40pm
pitäs olla enemmän bossee. kivempi viskoo kavereille noita aseita kun johonkin telttaan piiloon...
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345641Next
Add Reply New Topic New Poll