d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kokit Help Amateru > Mitä Voin Tehä
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jul 17 2012 08:20am
Quote (PMS @ Jul 15 2012 09:33pm)
ite tekisin sillai et paistaisin ne ja sitte ostaisin uncle bentsin semmmost kastiketta siihe sitte ja sit minimaissei ja vesikastanjoita ja sitte riisiä ni on vuola


uncle bens + kana + riisi. Oma ruokavalio koostuu lähinnä tästä :D Vaihtoehtona: dolmio + pasta + jauheliha.
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jul 17 2012 08:37am
Quote (kerpele @ 17 Jul 2012 17:20)
dolmio + pasta + jauheliha.


saat parempaa halvemmalla ku ostat 3 isoa tai 4 melkein isoa tomaattia, sellasen pienen purkin tomaattipyrettä, 2 isoa sipulia(tai 3 perus kokosta), valkosipulia. messiin pikkasen ketsuppia ja pestoa(jos on kaapissa tai raaskit ostaa), jalopenoja ja basilikan lehtiä reilusti(siinä loppuvaiheessa). paistat ja maustat jauhelihan, kun ne on valmiit, lisäät tomaattipyreen, sekottelet ne ja heität mukaan sipulit(ja 3-5 alkosipulin kynttä, noin 1mm paksuina viipaleina, ei maisty ärjyltä ku lisäät ne tässä vaiheessa) ja kun sipulit pehmenee, heität tomaatit ja mahdolliset jalpparit mukaan ja alat heittää päälle mustapippuria ja muuta(paljon oreganoa!! ja grillimauste!) millä haluut maustaa sitä. kun tomaatit alkaa olla sellasena melkein mössönä heität pestoa ja ketsuppia päälle. kun se näyttää valmiilta mukaan valkosipulia murskana ja basilikan lehtiä ja sekottelet ne sinne messiin ja voila . tietty kokojyväspagetin ja emmentalin kanssa :drool:

eikä tossa oo paljoa sen enempää tekemistä kun dolmiossa, ainut on ku joutuu pilkkomaan tomaatteja ja sipuleita, mut ei siinä mee ku pari minsaa.

This post was edited by Antichrist- on Jul 17 2012 08:38am
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jul 17 2012 12:24pm
Quote (Antichrist- @ Jul 17 2012 04:37pm)
saat parempaa halvemmalla ku ostat 3 isoa tai 4 melkein isoa tomaattia, sellasen pienen purkin tomaattipyrettä, 2 isoa sipulia(tai 3 perus kokosta), valkosipulia. messiin pikkasen ketsuppia ja pestoa(jos on kaapissa tai raaskit ostaa), jalopenoja ja basilikan lehtiä reilusti(siinä loppuvaiheessa). paistat ja maustat jauhelihan, kun ne on valmiit, lisäät tomaattipyreen, sekottelet ne ja heität mukaan sipulit(ja 3-5 alkosipulin kynttä, noin 1mm paksuina viipaleina, ei maisty ärjyltä ku lisäät ne tässä vaiheessa) ja kun sipulit pehmenee, heität tomaatit ja mahdolliset jalpparit mukaan ja alat heittää päälle mustapippuria ja muuta(paljon oreganoa!! ja grillimauste!) millä haluut maustaa sitä. kun tomaatit alkaa olla sellasena melkein mössönä heität pestoa ja ketsuppia päälle. kun se näyttää valmiilta mukaan valkosipulia murskana ja basilikan lehtiä ja sekottelet ne sinne messiin ja voila . tietty kokojyväspagetin ja emmentalin kanssa :drool:

eikä tossa oo paljoa sen enempää tekemistä kun dolmiossa, ainut on ku joutuu pilkkomaan tomaatteja ja sipuleita, mut ei siinä mee ku pari minsaa.


Juu kyl sitä aina välillä tulee tehtyy oikeen itekki, mut vituttaa toi sipulien kuoriminen ja valkosipulin haju jää sormiin pariks päiväks :S Sitku tota hauduttaa viel jonku tunnin, ni on kyl hyvää.
Member
Posts: 719
Joined: Jan 16 2006
Gold: 24.46
Jul 20 2012 06:00am
Kanat pannulla kypsiks, sekaan 2dl kermaa (kaupan tai omatuottoa) sekä purkki ananasta. Keittelet ton setin kans jotain pastaa nii avot kun tulee hyvää.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 20 2012 06:01am
700g fileesuikaleilla, no paista ne pannulla ja sit syö ne.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 20 2012 08:30am
Quote (Saimoz @ 20 Jul 2012 13:01)
700g fileesuikaleilla, no paista ne pannulla ja sit syö ne.


meni. jo..
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 20 2012 08:31am
Quote (ApiN @ 20 Jul 2012 17:30)
meni. jo..


osta lisää
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 20 2012 08:37am
Quote (ApiN @ 20 Jul 2012 17:30)
meni. jo..


No, nytpähän tiedät mun salaisen reseptin jos sattuu samanlainen tilanne tulemaan joskus vastaan.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 20 2012 08:39am
Quote (Saimoz @ Jul 20 2012 02:37pm)
No, nytpähän tiedät mun salaisen reseptin jos sattuu samanlainen tilanne tulemaan joskus vastaan.


Pakko kirjottaa ylös!
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 20 2012 02:09pm
tässä helppo ja maistuva sapuska.

miltei kilo suikaloitua broilerin sisäfilettä.

laita viereen italian salaattia ja raejuustoa.

helppoa ja herkkua.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll