d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 14 2012 07:05am
Quote (ambid @ 14 Jul 2012 15:24)
Saahan sillä vaikka mitä hyviä ;<

Mm. Laphroaig 10v ~50e, Ardberg 10v ~50e, Lagavulin 16v ~80e, Smokehead 18v ~100e jne.

tulisin mielummin kolmenkymmenen katolilaispapin hyväksikäyttämäksi kuin joisin alle 20-vuotiaita viskejä
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jul 14 2012 08:54am
Quote (Napi @ 14 Jul 2012 16:05)
tekisin mitä tahansa muuta kuin joisin alle 20-vuotiaita viskejä


korjasin omalle kohdalle sopivaksi.
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 14 2012 09:21am
Quote (Napi @ Jul 14 2012 06:05am)
tulisin mielummin kolmenkymmenen katolilaispapin hyväksikäyttämäksi kuin joisin alle 20-vuotiaita viskejä


:D hajos
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll