d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huhhuh Katsoin Karvojani > Ja Löysin Kakshaaraisia Karvoja
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Jul 12 2012 01:31pm
Terve ruipelot, valitettavasti joudun sulkemaan tän topicin
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 01:33pm
[QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:58][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:51][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:18][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:17][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

haha iha perus, ainoo et tää o muijjan kämppä XD[/QUOTE]

:DD

Tulin muute saunasta, teki qtaa[/QUOTE]

dodiih hyvä juttu sit, ite suututin ämmän puhelimessa XD koht nuQ ku taas töihin ja klo 5 herätys, fissiin tammikuuhun saakka saa tehdä ny näit hommii[/QUOTE]

hahaa, onneks huomena on perjantai nii pääsee juomaa kunnolla kaljaa..
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 01:36pm
[QUOTE=wani,12 Jul 2012 22:33][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:58][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:51][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:18][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:17][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

haha iha perus, ainoo et tää o muijjan kämppä XD[/QUOTE]

:DD

Tulin muute saunasta, teki qtaa[/QUOTE]

dodiih hyvä juttu sit, ite suututin ämmän puhelimessa XD koht nuQ ku taas töihin ja klo 5 herätys, fissiin tammikuuhun saakka saa tehdä ny näit hommii[/QUOTE]

hahaa, onneks huomena on perjantai nii pääsee juomaa kunnolla kaljaa..[/QUOTE]

mä en oo juonu piiiiitkään aikaan kunnolla, pari olutta silloin tällöin. tekis mieli kyllä nollata pää täysin
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 12 2012 01:39pm
[QUOTE=PMS,12 Jul 2012 22:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 22:33][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:58][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:51][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:18][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:17][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

haha iha perus, ainoo et tää o muijjan kämppä XD[/QUOTE]

:DD

Tulin muute saunasta, teki qtaa[/QUOTE]

dodiih hyvä juttu sit, ite suututin ämmän puhelimessa XD koht nuQ ku taas töihin ja klo 5 herätys, fissiin tammikuuhun saakka saa tehdä ny näit hommii[/QUOTE]

hahaa, onneks huomena on perjantai nii pääsee juomaa kunnolla kaljaa..[/QUOTE]

mä en oo juonu piiiiitkään aikaan kunnolla, pari olutta silloin tällöin. tekis mieli kyllä nollata pää täysin[/QUOTE]

ei se mitään auta. pari olutta on hyvä
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 01:47pm
[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 22:39][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 22:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 22:33][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:58][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:51][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:18][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:17][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

haha iha perus, ainoo et tää o muijjan kämppä XD[/QUOTE]

:DD

Tulin muute saunasta, teki qtaa[/QUOTE]

dodiih hyvä juttu sit, ite suututin ämmän puhelimessa XD koht nuQ ku taas töihin ja klo 5 herätys, fissiin tammikuuhun saakka saa tehdä ny näit hommii[/QUOTE]

hahaa, onneks huomena on perjantai nii pääsee juomaa kunnolla kaljaa..[/QUOTE]

mä en oo juonu piiiiitkään aikaan kunnolla, pari olutta silloin tällöin. tekis mieli kyllä nollata pää täysin[/QUOTE]

ei se mitään auta. pari olutta on hyvä[/QUOTE]

nii ja mä en jaksa krapuloita. ja kuitenkin sattuu jotain paskaa ja plus se o iha turhaa
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 02:14pm
[QUOTE=PMS,12 Jul 2012 19:47][QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 22:39][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 22:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 22:33][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:58][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:51][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:18][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:17][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

haha iha perus, ainoo et tää o muijjan kämppä XD[/QUOTE]

:DD

Tulin muute saunasta, teki qtaa[/QUOTE]

dodiih hyvä juttu sit, ite suututin ämmän puhelimessa XD koht nuQ ku taas töihin ja klo 5 herätys, fissiin tammikuuhun saakka saa tehdä ny näit hommii[/QUOTE]

hahaa, onneks huomena on perjantai nii pääsee juomaa kunnolla kaljaa..[/QUOTE]

mä en oo juonu piiiiitkään aikaan kunnolla, pari olutta silloin tällöin. tekis mieli kyllä nollata pää täysin[/QUOTE]

ei se mitään auta. pari olutta on hyvä[/QUOTE]

nii ja mä en jaksa krapuloita. ja kuitenkin sattuu jotain paskaa ja plus se o iha turhaa[/QUOTE]

Niin no =P
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 12 2012 02:23pm
[QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:14][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 19:47][QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 22:39][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 22:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 22:33][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:58][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:51][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:18][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:17][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

haha iha perus, ainoo et tää o muijjan kämppä XD[/QUOTE]

:DD

Tulin muute saunasta, teki qtaa[/QUOTE]

dodiih hyvä juttu sit, ite suututin ämmän puhelimessa XD koht nuQ ku taas töihin ja klo 5 herätys, fissiin tammikuuhun saakka saa tehdä ny näit hommii[/QUOTE]

hahaa, onneks huomena on perjantai nii pääsee juomaa kunnolla kaljaa..[/QUOTE]

mä en oo juonu piiiiitkään aikaan kunnolla, pari olutta silloin tällöin. tekis mieli kyllä nollata pää täysin[/QUOTE]

ei se mitään auta. pari olutta on hyvä[/QUOTE]

nii ja mä en jaksa krapuloita. ja kuitenkin sattuu jotain paskaa ja plus se o iha turhaa[/QUOTE]

Niin no =P[/QUOTE]

SLERB POSG
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 12 2012 02:29pm
[QUOTE=KUF,12 Jul 2012 22:23][QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:14][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 19:47][QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 22:39][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 22:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 22:33][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:58][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:51][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:18][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:17][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

haha iha perus, ainoo et tää o muijjan kämppä XD[/QUOTE]

:DD

Tulin muute saunasta, teki qtaa[/QUOTE]

dodiih hyvä juttu sit, ite suututin ämmän puhelimessa XD koht nuQ ku taas töihin ja klo 5 herätys, fissiin tammikuuhun saakka saa tehdä ny näit hommii[/QUOTE]

hahaa, onneks huomena on perjantai nii pääsee juomaa kunnolla kaljaa..[/QUOTE]

mä en oo juonu piiiiitkään aikaan kunnolla, pari olutta silloin tällöin. tekis mieli kyllä nollata pää täysin[/QUOTE]

ei se mitään auta. pari olutta on hyvä[/QUOTE]

nii ja mä en jaksa krapuloita. ja kuitenkin sattuu jotain paskaa ja plus se o iha turhaa[/QUOTE]

Niin no =P[/QUOTE]

SLERB POSG[/QUOTE]

hewaheahehaehaehaeaeahehae
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 02:31pm
[QUOTE=KUF,12 Jul 2012 23:23][QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:14][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 19:47][QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 22:39][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 22:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 22:33][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:58][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:51][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:18][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:17][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

haha iha perus, ainoo et tää o muijjan kämppä XD[/QUOTE]

:DD

Tulin muute saunasta, teki qtaa[/QUOTE]

dodiih hyvä juttu sit, ite suututin ämmän puhelimessa XD koht nuQ ku taas töihin ja klo 5 herätys, fissiin tammikuuhun saakka saa tehdä ny näit hommii[/QUOTE]

hahaa, onneks huomena on perjantai nii pääsee juomaa kunnolla kaljaa..[/QUOTE]

mä en oo juonu piiiiitkään aikaan kunnolla, pari olutta silloin tällöin. tekis mieli kyllä nollata pää täysin[/QUOTE]

ei se mitään auta. pari olutta on hyvä[/QUOTE]

nii ja mä en jaksa krapuloita. ja kuitenkin sattuu jotain paskaa ja plus se o iha turhaa[/QUOTE]

Niin no =P[/QUOTE]

SLERB POSG[/QUOTE]

mui janimukseni
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jul 12 2012 02:32pm
[QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll