d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tacokysymys > TÄnne NÄin
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 10 2012 04:40am
Quote (OpO @ Jul 10 2012 12:53pm)
SIIS HYI VITTU PASKA BUSSI!!!!!


KIITOS IHMISET, TULI HYVIÄ TACOJA!



SIIS HYI HELVETTI MIKÄ BUSSI
SUN PILLU VARMAA KASTU SIELLÄ
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Jul 10 2012 05:32am
Kalapuikkoja ja mätitahnaavyleensä kyl.
Tulee vitun hyvä jos viel kruunaa sen esim ananaksella tai kirsikoilla.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 10 2012 05:43am
Quote (Wondrous @ 10 Jul 2012 12:32)
Kalapuikkoja ja mätitahnaavyleensä kyl.
Tulee vitun hyvä jos viel kruunaa sen esim ananaksella tai kirsikoilla.


jahas...
::D yök
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 10 2012 07:45am
Quote (Wondrous @ 10 Jul 2012 13:32)
Kalapuikkoja ja mätitahnaavyleensä kyl.
Tulee vitun hyvä jos viel kruunaa sen esim ananaksella tai kirsikoilla.


Näen kyllä ekaa kertaa että Kalapuikot ja kirsikka olis samassa ruuassa..
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 10 2012 07:56am
Quote (BatGirl @ 10 Jul 2012 10:40)
SIIS HYI HELVETTI MIKÄ BUSSI
SUN PILLU VARMAA KASTU SIELLÄ


JOKO SITÄ MUTEE?
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Jul 10 2012 10:16am
Quote (ApiN @ 10 Jul 2012 14:43)
jahas...
::D yök


Quote (CeePee @ 10 Jul 2012 16:45)
Näen kyllä ekaa kertaa että Kalapuikot ja kirsikka olis samassa ruuassa..


:trol:
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
Jul 10 2012 10:46am
Quote (BatGirl @ Jul 10 2012 01:40pm)
SIIS HYI HELVETTI MIKÄ BUSSI
SUN PILLU VARMAA KASTU SIELLÄ


LITIMÄRKÄHÄN SE! HYI HELVETTI MIKÄ BUSSI

Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll