d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Jiiäspee Risteily
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 1 2012 08:44am
voin ryypätä teiän rahat.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 1 2012 10:01am
:PP
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jul 1 2012 10:39am
hauska ideahan toi, mutta ei toi kuuna päivänä tulis onnistuun. Täällä kaikki vihaa toisiaan ja trollaa 247 :)
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 1 2012 10:40am
Quote (Lakana @ 1 Jul 2012 17:39)
hauska ideahan toi, mutta ei toi kuuna päivänä tulis onnistuun. Täällä kaikki vihaa toisiaan ja trollaa 247 :)


mä en vihaa kyl ketää q8D

ja tää ei oo trolli..

vaik oon olli..

r ja oo ööks nii rölli
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 1 2012 11:11am
Quote (Lakana @ 1 Jul 2012 19:39)
hauska ideahan toi, mutta ei toi kuuna päivänä tulis onnistuun. Täällä kaikki vihaa toisiaan ja trollaa 247 :)


mie en vihaa ketää mutta trollailen välillä. mutta on mulla pari irl kamua jspeestäkin :) lasken kyllä janin niihin myös <3
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jul 1 2012 12:11pm
Quote (PMS @ Jul 1 2012 07:11pm)
mie en vihaa ketää mutta trollailen välillä. mutta on mulla pari irl kamua jspeestäkin :) lasken kyllä janin niihin myös <3


awww, muistan kun jelpit mua hccläs joskus 2v sit :) eli olethan sinä kultanen
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jul 1 2012 12:56pm
Quote (Rzi @ 1 Jul 2012 02:48)
bebe heittää kaikki mereen. muutenki varmaa pää räjähtäs siihe porukkaan


MikkoUruguay tulee pitämään järjestystä yllä.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 1 2012 12:57pm
Quote (Lakana @ 1 Jul 2012 21:11)
awww, muistan kun jelpit mua hccläs joskus 2v sit :) eli olethan sinä kultanen


ja minua pitäisi muistaa mojovalla donatella <3
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 1 2012 12:58pm
Quote (Rupsu @ 1 Jul 2012 21:56)
MikkoUruguay tulee pitämään järjestystä yllä.


no sit ei mitään hätää
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jul 1 2012 01:34pm
Quote (PMS @ Jul 1 2012 08:57pm)
ja minua pitäisi muistaa mojovalla donatella <3


olen köyhä työläinen!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll