d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kesätyö! > Kannatti!
Prev12345613Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 29 2012 12:41pm
Quote (Napi @ 29 Jun 2012 20:48)
sanoo jätkä jonka jsp statukses lukee jälkeenjäänyt? :rofl:


no johan uuden vitsin repäisit :D
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jun 29 2012 01:15pm
Quote (BatGirl @ Jun 29 2012 04:48pm)
derbi gpr , tt
2 t ofc.. huippuja 150 kmh , vakio väleil ja pienemmäl eturattaal


(facepalmtähän)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 29 2012 01:34pm
lol, itellä jää käteen verottajan jälkeen about 1700.. mut jooh ei sekään kauheen iso ole mutta riittää! mutta onneks olkoon ku oot nii nuori vielä ja muista käyttää rahat järkevästi.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jun 29 2012 02:45pm
tonnilla saa muuten vaikka mitä items d3 auction housesta :DDD
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 29 2012 03:16pm
Quote (Napi @ 29 Jun 2012 17:39)
hieno kuukausipalkka :D
ite nostelen sossusta saman verran kuussa enkä tee hevonvittuukkaa
bääbää sulleekkii

Rattoisia eläkepäiviä

Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 29 2012 03:35pm
Quote (eppo @ 30 Jun 2012 00:16)
Rattoisia eläkepäiviä

lottovoittoa odotellessa :rolleyes:
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 29 2012 04:19pm
ei pahalla toverit , mutta musta tuntuu että yli puolet d2jsp.org jäseneistä on sossupummeja..
aika sad :(
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 29 2012 04:27pm
Quote (BatGirl @ 30 Jun 2012 01:19)
ei pahalla toverit , mutta musta tuntuu että yli puolet d2jsp.org jäseneistä on sossupummeja..
aika sad :(


Jep tääl on vaan sossupummei tai niit jotka tienaa 100 000 euruu kuukaudessa vähintään :P
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 29 2012 06:54pm
Quote (Ocen @ Jun 29 2012 06:37pm)
ja mitäs sä teet


Rahaa. Imo pelifoorumin sossupoijan ei tarvitse tietää enempää :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 30 2012 02:39am
Quote (EasyCoolWin @ 30 Jun 2012 03:54)
Rahaa. Imo pelifoorumin sossupoijan ei tarvitse tietää enempää :)


rikollinen
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345613Next
Add Reply New Topic New Poll