d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Keikkatopik
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 28 2012 04:54pm
Quote (Allu3 @ Jun 28 2012 08:12pm)
Kuinka väsynyt oot kun koitat ettiä mua Fb:stä? : D


aika pirteä olin, nyt hieman väsyttää
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 29 2012 02:59am
Tänää apinas

FURY OF LIVEZ (Vika keikka)
Two Wrongs (EST)
Weight of Disgust

http://furyoflivez.bandcamp.com/album/the-hanging
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 29 2012 03:30am
Quote (EreKaiser @ 29 Jun 2012 11:59)
Tänää apinas

FURY OF LIVEZ (Vika keikka)
Two Wrongs (EST)
Weight of Disgust

http://furyoflivez.bandcamp.com/album/the-hanging


herranen aika
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Jun 29 2012 04:14am
Quote (Rocko @ Jun 28 2012 11:28pm)
tuolla oltiin kans. jos oikein muistan nii viestiteltiinkin tosta sillon aikoinaan :D


Niimpä olikin ! Kohta 2 vuotta siitäkin.. :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll