d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Miten Merkkitietoinen Ihminen Olet?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 26 2012 09:44am
Ostan edullisia, hyvältä näyttäviä vaatteita.
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jun 26 2012 10:08am
Hienoja ja kestäviä vaatteita ostan, hyvin usein ne on juuri noita merkkivaatteita.

Kengät ny voi olla mitä on, ei niillä kalliilla ja halvoilla kengillä niinkään väliä ku aina niistä menee pohjat paskaks. :-D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 26 2012 11:02am
Quote (BebebBurns @ 26 Jun 2012 18:19)
asustuksen perusteella ois voinu luulla, lahdessa taitaa olla tommonen kansallispukuna nuorisolla varsinkin.


NO AIJAA....EN KATSOS OLE NUORISOA...
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 26 2012 01:44pm
en kato merkkei enkä hintoja
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jun 27 2012 06:31am
Merkkivaatteet kestää kyl pitempään. Ostin yli vuosi sitten henri lloyd:n takin ja tullu käytettyy melki päivittäin ja vieläki ku uus. Sama homma ku ostaa vähä kalliimpii t-paitoja esim.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 27 2012 07:00am
Quote (kerpele @ 27 Jun 2012 15:31)
Merkkivaatteet kestää kyl pitempään. Ostin yli vuosi sitten henri lloyd:n takin ja tullu käytettyy melki päivittäin ja vieläki ku uus. Sama homma ku ostaa vähä kalliimpii t-paitoja esim.


totta. kyllä kalliimalla saa paljon kestävämpää
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 27 2012 07:48am
Mitäköhän ihmettä puuhaatte, että saatte t-paitanne paskaksi.

This post was edited by BebebBurns on Jun 27 2012 07:48am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 27 2012 07:51am
Quote (BebebBurns @ 27 Jun 2012 16:48)
Mitäköhän ihmettä puuhaatte, että saatte t-paitanne paskaksi.


ne menee ihan käytössä ja pesussa. ihan normaalia käyttöä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 27 2012 07:57am
Quote (Rzi @ Jun 27 2012 03:51pm)
ne menee ihan käytössä ja pesussa. ihan normaalia käyttöä


en usko, ellei sitten sulla ole outo määritys kestävyydestä tai paidat ovat monta kymmentä vuotta vanhoja tjn.
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 27 2012 07:59am
Quote (BebebBurns @ Jun 27 2012 04:57pm)
en usko, ellei sitten sulla ole outo määritys kestävyydestä tai paidat ovat monta kymmentä vuotta vanhoja tjn.


Pidäks sä sit samoi alusvaatteit kuukausia? :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll