d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Behelle Ja Muille Epäilijöille
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 24 2012 02:26pm
Quote (Rupsu @ Jun 24 2012 10:24pm)
No johan oli oikeen lähteiden lähde

tapu tapu


No voi herranjumala tossa nyt vaan yks esimerkki monista :---------D
ps. onko sulla syöpä?

This post was edited by Lakana on Jun 24 2012 02:26pm
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 24 2012 02:27pm
Quote (Lakana @ 24 Jun 2012 23:26)
No voi herranjumala tossa nyt vaan yks esimerkki monista :---------D
ps. onko sulla syöpä?


joo, minkä värisen haluut?
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 24 2012 02:27pm
Quote (Rupsu @ Jun 24 2012 10:27pm)
joo, minkä värisen haluut?


ne en ainakaa tota aknen väristä :(
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 24 2012 02:29pm
Quote (Lakana @ 24 Jun 2012 23:27)
ne en ainakaa tota aknen väristä :(


Se on punanen se väri. Tossa mun signatuurissa on sitä samaa väriä.










... Taisit suuttua ihan kunnolla ku dissasin sun paskaa esimerkkiä :DDD

ez
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 24 2012 02:32pm
Quote (Rupsu @ Jun 24 2012 10:29pm)
Se on punanen se väri. Tossa mun signatuurissa on sitä samaa väriä.










... Taisit suuttua ihan kunnolla ku dissasin sun paskaa esimerkkiä :DDD

ez


En kai mä nyt siitä suutu jos just mun esimerkiks kuvailema ihminen tulee ammattiaan puolustaan
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 24 2012 03:42pm
Quote (Lakana @ 24 Jun 2012 23:23)
No ei paljoa, mutta viittaankin siihen, että suurin osa näistä vartijakortin hommaajista ei omaa mitään kamppailu/punttitaustaa ja luulevat, että nyt ollaan vitun kovaa äijää kun on päästy vartijaksi. Totuus on se, että 2vkon kurssi ei anna mitään valmiuksia, joilla puolustaudutaan jos joku 15 vuotta vanhempi henkilö käy hankalaks. (Lähteenä olkoot vaikka se video youtubessa siitä vartijasta joka vääntää 13-vuotiaan jonnen kanssa 5min eikä saa mitään aikaseks)
linkki: http://www.youtube.com/watch?v=su67GagqZ8I


suomessa on yli 10000 vartijaa, tilanteita vuodessa on satoja tuhansia ellei jopa miljoonia. puolet "vartijoiden ylilyönneistä" on jotain baarien pokeja, jotka ei siis vartijan ammattia ole nähnytkään. about loput caseista on steissin järkkärien vääntöjä, joita sanotaan yleisnimellä vartija.
näistä tilanteista vuodessa 5 pääsee youtubeen, tarkottaako se että suurin osa on paskoja?

se on oikeestaan surullista miten aina linkataan samaa pinkki-vk-vyö-jonne-kesäharjottelija-g4s videota tai sitte sitä kukkahattutädin steissi-06-reisiluu-poikki -tapahtumaa (vuosi?), ja niillä perustellaan et nykyäänkin kaikki on päin vittua ja mikään ei oo muuttunu.
tai sitten vuoden takasta itiksen spurgun poistoa kun ei kysytty että haluaako herra sammuttaa röökinsä kun polttaa sisällä viidettä kertaa saman päivän aikana, oli jonkun greenpeace hipin mielestä niin rajua kun se raahattiin ulos et hyppäs sit iteki koppiin ja kirjotti kilometrin romaanin nettiin

youtubeenhan saapuu noita helmiä pätkiä tilanteiden jälkeen, ei mitään alkupaukutteluja eikä loppupaukutteluja vaan leikataan videosta sellanen että sillä kärjistettäis vartijoita ilman mitään oikeeta kuvaa tilanteesta.

tosiasiahan on että jos jotain spurgua poistetaan ja meet huutelee väliin (häiritsemään), se on järjestystä ylläpitävän henkilön vastustamista, josta max rangaistus on 6kk ehdotonta.
laissa lukee että jos tapahtuu rikos, jossa on määrätty ehdotonta vankeutta, on vartijalla(/JV) oikeus käyttää voimaa rikoksen lopettamiseksi (=möykkääjä nippuun)
sitte seuraavaks huudetaan että vartija on mielivaltanen eikä sen voimakeinot perustunu yhtikäs mihinkään, vaikka laista ne kaikki löytyy.
sitte mennään tappelee rosikseen, hävitään juttu ja huudellaan et vartijat ja poliisi taputtelee toisiaan olalle niin paljon.

näinkö?
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 24 2012 04:01pm
Siis mähän en nyt sanonu että se on hirveetä jos vartija käyttää voimakeinoja, vaan sitä että suurin osa näistä ns. vartijoista on semmosta porukkaa, josta ei yksinkertasesti oo sellasiin hommiin, piste!
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 24 2012 04:10pm
ei millää pahalla mut jos mikkou rupiais poliisiks tai muuksi lainvalvojaks ni vohoi helevetti mää en tahtos asua samassa kaupungissa
vittu sylkäset väärässä kulmassa nurmikolle ni tää jätkä tuo jotai sakkolappuu ja selittää et tää ois sitte rangaistava rikos josta voi saada kuolemantuomion
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 24 2012 04:13pm
Quote (erkkihevone @ 25 Jun 2012 01:10)
ei millää pahalla mut jos mikkou rupiais poliisiks tai muuksi lainvalvojaks ni vohoi helevetti mää en tahtos asua samassa kaupungissa
vittu sylkäset väärässä kulmassa nurmikolle ni tää jätkä tuo jotai sakkolappuu ja selittää et tää ois sitte rangaistava rikos josta voi saada kuolemantuomion


Menehän lapsonen nukkumaan.
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 24 2012 04:19pm
Quote (Rupsu @ Jun 24 2012 05:13pm)
Menehän lapsonen nukkumaan.


nii mää vähä ajattelin

öitä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll