d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ihan Tyylikäs..
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,958
Joined: Nov 22 2009
Gold: 0.00
Jun 26 2012 07:43am
Vittu tätä d2jsp sinne meni muutaman viikon farmaukset
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 26 2012 07:50am
Quote (Dansku @ 23 Jun 2012 03:48)
siis joku trades mulle scammattua fg:tä ja forum bank vei ne multa enkä kuulemma saa niitä takasi ellei se scammeri maksa niitä mulle millä vitulla ne kuvittelee et se maksaa jos anto mulle sen kaikki fg:t ja forum bank vei ne?

njaguar scammas sut
Member
Posts: 1,958
Joined: Nov 22 2009
Gold: 0.00
Jun 26 2012 09:17am
Quote (Napi @ Jun 26 2012 03:50pm)
njaguar scammas sut


sen vois näin ilmasta se kyllä oli sharpppp joka sen fg vienti päätöksen teki
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll