d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lauantai
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 17 2012 06:57pm
Joo, vituttaa oisin saanu (ehk) Aivan saatanan tiukkaa matamia mut exän piti olla samas baaris ja kaveri kiinnostu sen kaverist ja sit taksilla meille je vodka ja treenibuusteri jack3d maistu ja aamuysilt sydän hakkas viel miljoonaa volttia, tää kyllä paskaa , paskemminki vois mennä, aina oppii ja kehittyy.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll