Quote (Affii @ 21 Jul 2012 17:48)
miks vitussa pitäs lisätä, emt jos se 3 viimesintä skilliä saa uusia ja maksaa goldia niin iha hyvä systeemi mun mielestä. joutuu tekee uusia chars eikä vaa joka classia kerran

voiha jtn modia sit pelata mis restats mut softeilua.
pitääköhä tuos pelata joka vaikeusaste läpi vai voiko suoraa pompata elitelle?

aa, emmä tienny tosta systeemistä

kyl se sit menee hyvin, np