d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Defqon1 > Euroopan Suurimpia!!
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 20 2012 01:41am
Quote (Rocko @ Jun 20 2012 09:38am)
aamuyöstä lähtö. vähän on paskat housussa, mut sitku paikan päälle pääsee niin varmasti riemu repee!


Piä hauskaa :)
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 20 2012 02:52am
Quote (Rocko @ Jun 20 2012 02:38am)
aamuyöstä lähtö. vähän on paskat housussa, mut sitku paikan päälle pääsee niin varmasti riemu repee!


hehe mul on peaamuna aikasten lähtö kotosuomeen ja oon iha täysin rahaton :)
hyvä mennä kotia ottaa rennosti

e: osta sieniä defqonille

This post was edited by erkkihevone on Jun 20 2012 03:13am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 20 2012 03:22am
Quote (erkkihevone @ Jun 20 2012 10:52am)
hehe mul on peaamuna aikasten lähtö kotosuomeen ja oon iha täysin rahaton :)
hyvä mennä kotia ottaa rennosti

e: osta sieniä defqonille


En oo essoja kokeillu, mutta ne varmaan toimii tommosissa tapahtumissa.
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 20 2012 03:25am
Quote (BebebBurns @ Jun 20 2012 04:22am)
En oo essoja kokeillu, mutta ne varmaan toimii tommosissa tapahtumissa.


mdma varmaa ois paras
e: mut idea nimeomaa oliki et sienet on laillisii :P

This post was edited by erkkihevone on Jun 20 2012 03:26am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 20 2012 03:32am
Quote (erkkihevone @ Jun 20 2012 11:25am)
mdma varmaa ois paras
e: mut idea nimeomaa oliki et sienet on laillisii :P


Niiden myynti kyllä kiellettiin kai pari vuotta sitten, mutta smart shopit myy kuitenkin :p
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 20 2012 03:33am
Quote (BebebBurns @ Jun 20 2012 04:32am)
Niiden myynti kyllä kiellettiin kai pari vuotta sitten, mutta smart shopit myy kuitenkin :p


daymn right
sienet ja deelit nyt saaki olla iha viihdekäyttökamaa
kenellekää mitää haittaa
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 20 2012 04:38am
en varmaan koske mihinkään mömmöihin siellä. tarkotus eio olla täysin kujalla sitä viikkoo kuitenkaan.

E: vittuh.. just katoin, niin ennusteessa on luvattu sateita aika monelle päivälle. viime vuonnakin tuolla tais olla aika "kosteeta" just jussin aikoihin. noh sadeviittaa messiin!

This post was edited by Rocko on Jun 20 2012 04:41am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 20 2012 05:14am
Quote (Rocko @ Jun 20 2012 11:38am)
en varmaan koske mihinkään mömmöihin siellä. tarkotus eio olla täysin kujalla sitä viikkoo kuitenkaan.

E: vittuh.. just katoin, niin ennusteessa on luvattu sateita aika monelle päivälle. viime vuonnakin tuolla tais olla aika "kosteeta" just jussin aikoihin. noh sadeviittaa messiin!


ei se sade haittaa mitää siinä vaihees ku pääset nauttiin hollannin antimia.
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 20 2012 10:18am
Quote (MukavaSamu @ Jun 20 2012 06:14am)
ei se sade haittaa mitää siinä vaihees ku pääset nauttiin hollannin antimia.


word

tääl paistaa aurinko ja ollu lämmin koko päivän
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 20 2012 12:32pm
jooh nyt nuq. aamulla lähtö. spämmin hotellilta & defqon alueelta via wifi. kmo!
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll