Quote (Rocko @ Jun 20 2012 02:38am)
aamuyöstä lähtö. vähän on paskat housussa, mut sitku paikan päälle pääsee niin varmasti riemu repee!
hehe mul on peaamuna aikasten lähtö kotosuomeen ja oon iha täysin rahaton

hyvä mennä kotia ottaa rennosti
e: osta sieniä defqonille
This post was edited by erkkihevone on Jun 20 2012 03:13am