d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tv_sarja_topic
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Jun 12 2012 09:16am
Kattonu tota Bored to Deathia kohta kaks tuotantokautta, eka tuotantokausi oli vähä laimee ku painottu aina niihi yksityisetsiväjuttuihi, mut tää toine tuotantokausi on paljo viihdyttävämpi.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 12 2012 09:27am
Quote (Lakana @ Jun 11 2012 10:34pm)
frendi kehu kyl sherlockia ja wiree, pitänee latailla ja katsastaa


kyllä kaikkien pitäis the wire nähdä, yksinkertaisesti ton parempaa sarjaa ei tulla koskaan tekeen
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jun 12 2012 09:42am
Quote (OjjiLol @ 12 Jun 2012 17:27)
kyllä kaikkien pitäis the wire nähdä, yksinkertaisesti ton parempaa sarjaa ei tulla koskaan tekeen


jonkun verran katoin sitä, ei se nyt niin hyvä ole kuin esim firefly
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 12 2012 09:51am
Quote (OjjiLol @ 12 Jun 2012 18:27)
kyllä kaikkien pitäis the wire nähdä, yksinkertaisesti ton parempaa sarjaa ei tulla koskaan tekeen


täytyy olla aika pässi jos ei wirestä tykkää
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jun 12 2012 10:07am
Quote (Rzi @ Jun 12 2012 03:51pm)
täytyy olla aika pässi jos ei wirestä tykkää


sehän o iha paska
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 12 2012 11:59am
Quote (BebebBurns @ 11 Jun 2012 10:02)
Ykköskaus Game of Thronesista on kyllä haalea, en tiiä jaksaisko edes vaivautua sivusta kattelemaan, vaimo siitä enemmän kiinnostunu. Kuin myös tosta True Bloodista.

It's always sunny in philadelphiaa, Louiea ja Curb your enthusiasmia tulee seurattua mielellään.


koskas uusin kausi its always sunnya lähtee käyntiin?
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Jun 12 2012 01:45pm
Onko kukaan kattonu semmosta sarjaa ku Suits ?

ite tossa katoin ykköskauden ja tykkäsin paljon!
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 13 2012 08:12am
Quote (Elmeri @ Jun 12 2012 10:45pm)
Onko kukaan kattonu semmosta sarjaa ku Suits ?

ite tossa katoin ykköskauden ja tykkäsin paljon!


katottu on, ennalta-arvattava ja tylsä, eli ihan perus tvtä.. kyllähän sitä ajankuluks kattoo
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 13 2012 08:15am
its always sunny in philadelphia, black books, Garth Marenghi's Darkplace

siinä 2 huippua komediasarjaa ja toi darkplace on jotain mitä ei voi sanoin kuvailla, kattokaa se :D
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 13 2012 11:50am
kohta tulee greyn anatomia!!!!
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll