Quote (BebebBurns @ 11 Jun 2012 10:02)
Ykköskaus Game of Thronesista on kyllä haalea, en tiiä jaksaisko edes vaivautua sivusta kattelemaan, vaimo siitä enemmän kiinnostunu. Kuin myös tosta True Bloodista.
It's always sunny in philadelphiaa, Louiea ja Curb your enthusiasmia tulee seurattua mielellään.
koskas uusin kausi its always sunnya lähtee käyntiin?