Quote (excalii @ 7 Jun 2012 23:29)
Missäs bändissä ja mitä soittelet? Tuun kuiskailemaan härskejä sun korvaan ku ootte lavalla :3
Fit My Crime - lauleskelen siinä, tuosta miun sigistä voi käydä stereokilleristä kuuntelemassa mein EP:n.
Quote (arvonpenaali @ 7 Jun 2012 23:30)
Minä tuun kuseen sun vetopasuunaan
Ei soiteta SKA:ta, zori
