d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Festarit 2012
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 7 2012 02:34pm
Quote (arvonpenaali @ Jun 7 2012 11:30pm)
Minä tuun kuseen sun vetopasuunaan


Mä ulostan sun cappiin
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 7 2012 02:42pm
Quote (excalii @ Jun 7 2012 10:34pm)
Mä ulostan sun cappiin


Mihinkä niistä? B)
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
Jun 7 2012 02:45pm
Koskaa käyny festareil enkä tuu käymää.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 7 2012 02:52pm
Quote (kukko @ Jun 7 2012 10:45pm)
Koskaa käyny festareil enkä tuu käymää.


Ismo Laitela siellä?
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 7 2012 02:59pm
Quote (excalii @ 7 Jun 2012 23:29)
Missäs bändissä ja mitä soittelet? Tuun kuiskailemaan härskejä sun korvaan ku ootte lavalla :3


Fit My Crime - lauleskelen siinä, tuosta miun sigistä voi käydä stereokilleristä kuuntelemassa mein EP:n.

Quote (arvonpenaali @ 7 Jun 2012 23:30)
Minä tuun kuseen sun vetopasuunaan


Ei soiteta SKA:ta, zori :(
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 7 2012 03:08pm
en tiärä viälä meenkö mutta huomenna alkas kokko treffen... seon moottoripyörä tapahtuma
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 7 2012 04:20pm
Quote (EreKaiser @ Jun 7 2012 11:59pm)
Fit My Crime - lauleskelen siinä, tuosta miun sigistä voi käydä stereokilleristä kuuntelemassa mein EP:n.



Ei soiteta SKA:ta, zori :(


Käyn kuha pääsen koneelle :p
ootko ihan lpr miehiä?
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 7 2012 10:22pm
Quote (excalii @ 8 Jun 2012 01:20)
Käyn kuha pääsen koneelle :p
ootko ihan lpr miehiä?


Joo ihan täällä asustelen!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 8 2012 03:52am
Quote (kukko @ 7 Jun 2012 23:45)
Koskaa käyny festareil enkä tuu käymää.


tämä. hyvän kesän tuhlausta
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 8 2012 03:52am
Quote (Rzi @ Jun 8 2012 11:52am)
tämä. hyvän kesän tuhlausta


hahah luuseri B)
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll