d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Työkkäri Wtf?
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 7 2012 10:53am
Quote (MukavaSamu @ 7 Jun 2012 19:46)
ei helvetti mise tässä ei ollu kyse siitä, haluanko tehdä töitä vai en. olin 5kk töissä alkuvuodesta.
työt loppu, ihminen menee työkkäriin, että saa työttömyyspäivärahaa toimeentulonsa tukemiseen.

koita nyt daiju ymmärtää.

miks muuten et oo ees blockissa? varmaa ku ajoin CCleanerin, eli takas punaseks tämäkin trolli.


CC cleaneria ei kiinnosta greasemonkeyn speksit olettaisin

ja en ymmärrä miksei mee koittaa töitä, iha sama osaako hitsaa vai ei. hienoa se etukäteen on päättää ettei osaakkaan vaikkei koita.

siitäpähän sitte lentää ulos firmasta jos ei osaa, ainakin on yrittäny.

€: ja jos sen on osannu, kenties kokeilemalla vois muistua mieleen, njet?

This post was edited by Artus on Jun 7 2012 10:56am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 7 2012 11:12am
Quote (Artus @ Jun 7 2012 05:53pm)
CC cleaneria ei kiinnosta greasemonkeyn speksit olettaisin

ja en ymmärrä miksei mee koittaa töitä, iha sama osaako hitsaa vai ei. hienoa se etukäteen on päättää ettei osaakkaan vaikkei koita.

siitäpähän sitte lentää ulos firmasta jos ei osaa, ainakin on yrittäny.

€: ja jos sen on osannu, kenties kokeilemalla vois muistua mieleen, njet?


voi perkele. menin sinne työkkäriin sanomaan, että pääsin hitsaan alumiinia, mutta en sitä enään haltsannut, joten
en voi/aio hakea tätä paikkaa, koska tarkka työjälki / työote oli VAADITTU. mikä tässä on ongelma?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 7 2012 11:26am
Quote (MukavaSamu @ 7 Jun 2012 20:12)
voi perkele. menin sinne työkkäriin sanomaan, että pääsin hitsaan alumiinia, mutta en sitä enään haltsannut, joten
en voi/aio hakea tätä paikkaa, koska tarkka työjälki / työote oli VAADITTU. mikä tässä on ongelma?

Dude, you just got MikkoU'd
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 7 2012 12:13pm
Quote (sahtitynnyri @ Jun 7 2012 08:34pm)


Jos tässä maassa saa ählämit sun muut raiskaavat neekerit elää sossutuilla, miksen minä saisi?
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 7 2012 12:17pm
Quote (sahtitynnyri @ Jun 7 2012 07:34pm)


Quote (Artus @ Jun 7 2012 08:10pm)
no kappas, onhan niitä töitä tarjolla




joo onhan niitä.mutta sekavasamu ei mene niihin.
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 7 2012 01:23pm
siivojaks ny pääsis ainaki 100% varmuudella, jätkä o vaa laiska
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
Jun 7 2012 02:40pm
Quote (Artus @ 7 Jun 2012 19:44)
haluaako joku nyt selventää mikä siinä työssä on niin kamalaa.

mitä vittua te teette joka päivä aamusta iltaan, jos ei oo mitään vakinaista elämässä?


Päivässä on paljon muutakin tekemistä kuin pelkkä duuni. Voi käydä lenkillä milloin haluaa, tehdä hyvää ruokaa, kirjoittaa ehkä omaa kirjaa, harrastaa jotain, pelata vaikka D2.

Ei tarvitse olla järjestelmän orja nauttiakseen elämästä.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 7 2012 02:42pm
Quote (kukko @ Jun 7 2012 10:40pm)
Päivässä on paljon muutakin tekemistä kuin pelkkä duuni. Voi käydä lenkillä milloin haluaa, tehdä hyvää ruokaa, kirjoittaa ehkä omaa kirjaa, harrastaa jotain, pelata vaikka D2.

Ei tarvitse olla järjestelmän orja nauttiakseen elämästä.


mikä vitun taivaanrannanmaalari sä oot?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll