Quote (MukavaSamu @ 7 Jun 2012 19:46)
ei helvetti mise tässä ei ollu kyse siitä, haluanko tehdä töitä vai en. olin 5kk töissä alkuvuodesta.
työt loppu, ihminen menee työkkäriin, että saa työttömyyspäivärahaa toimeentulonsa tukemiseen.
koita nyt daiju ymmärtää.
miks muuten et oo ees blockissa? varmaa ku ajoin CCleanerin, eli takas punaseks tämäkin trolli.
CC cleaneria ei kiinnosta greasemonkeyn speksit olettaisin
ja en ymmärrä miksei mee koittaa töitä, iha sama osaako hitsaa vai ei. hienoa se etukäteen on päättää ettei osaakkaan vaikkei koita.
siitäpähän sitte lentää ulos firmasta jos ei osaa, ainakin on yrittäny.
€: ja jos sen on osannu, kenties kokeilemalla vois muistua mieleen, njet?
This post was edited by Artus on Jun 7 2012 10:56am