Quote (MukavaSamu @ Jun 7 2012 07:52pm)
ihan otta. Siks teen ite sillai aina, että kuorin valmiiks kaikki jos on esim pelit keske.
sit siit napsin niit ku ei riitä aika kuorimisee. vitun kipeet sormenpäät kyl jonku 500-750g pussin jälkee.
heh

ainoo paska homma niissä on että ne on pirun kalliita , pieni pussi 200 - 300 g voi maksaa helposti 2 - 5 euroa.
Mutta pirun herkullisia