d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Valmistuin Levyseppähitsariksi :)
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Jun 2 2012 12:36pm
Quote (Mikk0 @ Jun 2 2012 01:49am)
joo ei.. ainakaan mun kokekemuksella

ittellä lukion jälkeen kaks ammattia luettuna.. periaatteessa kolme jos taksikin lasketaan, mut se on vaan lyhyt kurssi jos sitäkään. ois voinnu skippaa koko lukion ja säästää vuosia

lukio on helppo ratkasu  kun ei oikeesti tarvii ku tulla kouluun ja miettiä mitähän sitä tekis sit ku kasvan isoks, jos kasvaa..

onnea ja menestystä!


riippuu ihan siitä mitä tekee tai aikoo tehdä

This post was edited by Ocen on Jun 2 2012 12:49pm
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold: 477.03
Jun 2 2012 04:16pm
lehihomo :DDDDDDDD
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 2 2012 04:27pm
Quote (MaSuuuuh @ Jun 3 2012 12:16am)
lehihomo :DDDDDDDD


oot homotellu useampaan kertaan ja pyytäny, että sulta otetaan poskeen

freud voi jatkaa tästä
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold: 477.03
Jun 2 2012 04:28pm
Quote (BebebBurns @ Jun 2 2012 10:27pm)
oot homotellu useampaan kertaan ja pyytäny, että sulta otetaan poskeen

freud voi jatkaa tästä


tykkään että otetaan poskeen
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 2 2012 04:36pm
Quote (MaSuuuuh @ Jun 3 2012 12:28am)
tykkään että otetaan poskeen


ei haittaa vai vaikka mies lutkuttelee
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold: 477.03
Jun 2 2012 04:41pm
Quote (BebebBurns @ Jun 2 2012 10:36pm)
ei haittaa vai vaikka mies lutkuttelee


lol
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 3 2012 06:14am
Quote (OjjiLol @ 1 Jun 2012 16:01)
kiinnoste'd


TYPO
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 3 2012 06:16am
Quote (KUF @ Jun 3 2012 03:14pm)
TYPO


EIKS JANIKI OO LEVYSEPPÄPELLINVÄÄNTÄJÄLADANRASSAAJAHITSARI?!
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jun 3 2012 08:55am
kyllä teillä on taso alhaalla, jos saat noin paskalla todistuksella stipendin.

ite valmistuin automaatioasentajaksi, keskiarvo 2.6/3. yhtään ainutta 1:stä ei ole mistään aineesta. äidinkielet, englannit, matikat, kemiat ja muut suurimmaksi osaksi 3:sta. työssäoppimisisten näytöistä pelkkiä kolmosia.

onneks olkoon silti.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll