Quote (Mikk0 @ Jun 2 2012 01:49am)
joo ei.. ainakaan mun kokekemuksella
ittellä lukion jälkeen kaks ammattia luettuna.. periaatteessa kolme jos taksikin lasketaan, mut se on vaan lyhyt kurssi jos sitäkään. ois voinnu skippaa koko lukion ja säästää vuosia
lukio on helppo ratkasu kun ei oikeesti tarvii ku tulla kouluun ja miettiä mitähän sitä tekis sit ku kasvan isoks, jos kasvaa..
onnea ja menestystä!
riippuu ihan siitä mitä tekee tai aikoo tehdä
This post was edited by Ocen on Jun 2 2012 12:49pm