d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Adhd Potilaat Hoi
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 30 2012 11:38am
Quote (Affii @ May 30 2012 03:11pm)
meet sanoo että adhd = oot mielisairas


:DD

huuuuuu
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 30 2012 11:40am
Quote (rumpali @ May 30 2012 07:38pm)
:DD

huuuuuu


sinäkin rumpalini :(
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 30 2012 12:49pm
Quote (MukavaSamu @ 30 May 2012 16:05)
mtk? koitin googlettaa, mutta tuli nii paljo tuloksia että en tie mist puhutaan.


mielen terveys keskus. ;)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 30 2012 12:49pm
Quote (MukavaSamu @ 30 May 2012 15:12)
Kyl mä sellasen otan vaan jos toi ADHD on. Oon kyl ala- ja ylä-asteesta asti melko varmaks tienny, että mulla on ADHD
Olis kiva saada jostain tota lääkeamfetamiinia et nään millanen vaikutus sillä on, että haenko sit sen respan.




Quote (KUF @ 30 May 2012 16:01)
EN O KÄYTTÄNY MITÄÄ MUUTA KO ALKOHOLIA KERRAN VIIMISE KK AIKANA....TULLU LÄÄKKEETKI SYÖTYÄ SITEN MITE PURKISSA OPASTETAAN q:E


:hail:

This post was edited by Rzi on May 30 2012 12:51pm
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
May 31 2012 12:25am
ei ne tyrkytä ku nappeja... ja pitää käyä juttelemassa tietyn ajan välein... ite syön niitä nappeja parhaillaa mutta en kyl jaksa käyä avautumassa kellekkää lääkärille..

e: siis itselläni on masennusta, paniikkihäiriöitä ja adhd :D hyvä yhistelmä o/

This post was edited by Mokkula on May 31 2012 12:26am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 31 2012 02:52am
Quote (Mokkula @ 31 May 2012 09:25)
ei ne tyrkytä ku nappeja... ja pitää käyä juttelemassa tietyn ajan välein... ite syön niitä nappeja parhaillaa mutta en kyl jaksa käyä avautumassa kellekkää lääkärille..

e: siis itselläni on masennusta, paniikkihäiriöitä ja adhd :D hyvä yhistelmä o/


Mul o personaalisuus häiriö, väkivaltasuutta(yks mun persoonista) masennus, paniikkihäiriöt sekä ahdistushäiriö.
Myös ihan hauska yhistelmä. Puolentoista vioden terapiat takana. Ryhmää ja yksittäistä.
Lääkkeitä syön mut enää ei tartte terapiaa ku sillo ku itest tuntuu.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 31 2012 02:59am
Quote (A2K @ May 31 2012 10:52am)
Mul o personaalisuus häiriö, väkivaltasuutta(yks mun persoonista) masennus, paniikkihäiriöt sekä ahdistushäiriö.
Myös ihan hauska yhistelmä. Puolentoista vioden terapiat takana. Ryhmää ja yksittäistä.
Lääkkeitä syön mut enää ei tartte terapiaa ku sillo ku itest tuntuu.


Minkälainen persoonallisuushäiriö?

Masennus, paniikki/ahdistushomma, add, psykoosin tiimoila 2kk pakkohoidossa, asperger, välillä tourette-oireita, skitsofreniaa epäiltiin. Joitain varmaan unohti, onhan näitä. :p
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 31 2012 03:02am
Quote (BebebBurns @ 31 May 2012 11:59)
Minkälainen persoonallisuushäiriö?

Masennus, paniikki/ahdistushomma, add, psykoosin tiimoila 2kk pakkohoidossa, asperger, välillä tourette-oireita, skitsofreniaa epäiltiin. Joitain varmaan unohti, onhan näitä. :p


Mul o kolme persoonaa. Ei iha skitsofreniaks viel luokitella mut kolme ihan erillaista käyttäytymistyyppiä väläyttelee itteään. Varsinkin tämä väkivaltainen joka sit tietyis tilanteis saattaa tulla esille ja sitä ei oikeen helposti hallitse.
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 31 2012 03:11am
Quote (A2K @ May 30 2012 08:49pm)
mielen terveys keskus. ;)


Koskaan kuullut yhdyssanoista? Mielen_terveys_keskus. Jumalauta, kun ei osaa nykynuoriso enää mitään. :mad:
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
May 31 2012 03:55am
Quote (A2K @ May 30 2012 03:59pm)
Ei oo adhd, mutta suosittelen käymään lähimmällä mtk:lla. Ketään ei voi pakkohoitaa jos se ei oo vaarallinen yhteiskunnalle tai itselleen.
Ei ne sua hoitoon pistä. Rohkeesti vaan. ;)

jaha. Ois pitäny lukea iha kaikki. Mut käy mtk:lla. Ne opastaa kyl.


eikös sitä sanota mty? mielenterveysyksikkö?
vai onks noi eri paikkoi ite just ainakin tulin mty yystä.
ja adhd löytyy mut nuorena todettu :)

This post was edited by Grandy on May 31 2012 03:56am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll