Quote (A2K @ May 31 2012 10:52am)
Mul o personaalisuus häiriö, väkivaltasuutta(yks mun persoonista) masennus, paniikkihäiriöt sekä ahdistushäiriö.
Myös ihan hauska yhistelmä. Puolentoista vioden terapiat takana. Ryhmää ja yksittäistä.
Lääkkeitä syön mut enää ei tartte terapiaa ku sillo ku itest tuntuu.
Minkälainen persoonallisuushäiriö?
Masennus, paniikki/ahdistushomma, add, psykoosin tiimoila 2kk pakkohoidossa, asperger, välillä tourette-oireita, skitsofreniaa epäiltiin. Joitain varmaan unohti, onhan näitä.
