d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Onneksi Olkoon Minä > Scam Tag Poistettu
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 31 2012 08:46am
En uskonut näkeväni tätä päivää
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 31 2012 11:19am
Kieltämättä hämmästyttävää.
Member
Posts: 24,243
Joined: Oct 22 2006
Gold: 0.00
May 31 2012 06:25pm
mulla onki yli 3k scammeja niin mistähän mää saisin 3 k tähän hätään
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 31 2012 08:02pm
Quote (CeePee @ 31 May 2012 14:46)
En uskonut näkeväni tätä päivää

en minäkään xD
Quote (HardyTarget @ 31 May 2012 17:19)
Kieltämättä hämmästyttävää.


Eikös olekkin :)

Quote (rapsu @ 1 Jun 2012 00:25)
mulla onki yli 3k scammeja niin mistähän mää saisin 3 k tähän hätään


Käske vaikka jonkun kaverin myydä sun kamojas jos sulla o ingame :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 1 2012 02:27am
Quote (rapsu @ 1 Jun 2012 03:25)
mulla onki yli 3k scammeja niin mistähän mää saisin 3 k tähän hätään


:rofl:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 1 2012 06:43am
Quote (rapsu @ 1 Jun 2012 00:25)
mulla onki yli 3k scammeja niin mistähän mää saisin 3 k tähän hätään


mulla oli about 6k maksettavaa XD
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 1 2012 02:05pm
oliko toi 2 year 1 shakon arvoinen?
onnittelut kovasta taistelusta
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 2 2012 01:10am
Quote (BatGirl @ 1 Jun 2012 20:05)
oliko toi 2 year 1 shakon arvoinen?
onnittelut kovasta taistelusta


6k tuli scammittyä :(
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 2 2012 03:11am
hieno homma =)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll