d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ... Yhtään Täysjärkisiä Seassa?
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 3 2012 02:46am
Quote (BatGirl @ 3 Jun 2012 11:10)
en pelaa d3 koska ei oo ja siin kulemma paljon errors ja pvp sucks joten PASKA PELI.
d2 for evah as affi said :D


:rofl:
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jun 5 2012 04:44am
Quote (xFK @ 29 May 2012 21:42)
Onko täällä KETÄÄN minun lisäksi, joka EI pelaa Diablo III , EIKÄ ole suunnitteilla hankkia kyseistä peliä?
Olenko ainoa?


ei ole :)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 5 2012 05:31am
Quote (Sape @ 5 Jun 2012 10:44)
ei ole :)


onhan...
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jun 5 2012 07:29am
Quote (BatGirl @ 3 Jun 2012 10:10)
en pelaa d3 koska ei oo ja siin kulemma paljon errors ja pvp sucks joten PASKA PELI.
d2 for evah as affi said :D


Ei ole koskaan tullut muuta error ku 37 sillon ekan kahden päivän aikana. Pvp ei oo edes out joten mitä vittua mies.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 07:30am
Quote (miki9009 @ 5 Jun 2012 13:29)
Ei ole koskaan tullut muuta error ku 37 sillon ekan kahden päivän aikana. Pvp ei oo edes out joten mitä vittua mies.


mutta se on batgirl, ei se voi olla mies :huh:
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jun 5 2012 07:35am
Quote (wani @ 5 Jun 2012 15:30)
mutta se on batgirl, ei se voi olla mies :huh:


Okei. Olen tyttö. <- Uskotko?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 07:36am
Quote (miki9009 @ 5 Jun 2012 13:35)
Okei. Olen tyttö. <- Uskotko?


En susta mut batgirl voi olla ihan oikeastikkin tyttö, taino jo varmaan nainen... ^_^
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jun 5 2012 07:38am
Quote (wani @ 5 Jun 2012 15:36)
En susta mut batgirl voi olla ihan oikeastikkin tyttö, taino jo varmaan nainen...  ^_^


Kunnes toisin todistetaan. Viestin pointti kummiskin oli se sitten tyttö nainen poika tai mies.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 07:38am
Quote (miki9009 @ 5 Jun 2012 13:38)
Kunnes toisin todistetaan. Viestin pointti kummiskin oli se sitten tyttö nainen poika tai mies.


Sen voi todistaa sillä et lukee ton DF accessia käsittelevän topicin :lol:

e: oli pakko itekki lukee kertaalleen ja huvittihan se :rolleyes:

This post was edited by wani on Jun 5 2012 07:43am
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 5 2012 09:17am
Quote (xFK @ Jun 3 2012 10:57am)
Nice behe.


Nimi on denis. turkkilaisen kebabkääntäjän mukaan nimetty, kuulemma iso-isänsä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll