☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> D3 Topic Yllättäen, Kuvia Statseista. > Juu
Prev
1
2
3
4
5
6
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1676
Replies: 71
Track Topic
arvonpenaali
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold
:
Locked
#31
May 28 2012 01:35pm
Quote (Iceheart @ May 28 2012 09:28pm)
porukka on tänää valittanu tosta, et saa niit takas HAHAH 8DD teeppä ticket
Mistä tehään tiketti
Iceheart
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold
:
0.00
#32
May 28 2012 02:51pm
Quote (arvonpenaali @ May 28 2012 07:35pm)
Mistä tehään tiketti
esc>custom service
arvonpenaali
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold
:
Locked
#33
May 28 2012 02:57pm
Quote (Iceheart @ May 28 2012 10:51pm)
esc>custom service
Juu löyty jo
HardyTarget
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold
:
9,004.00
#34
May 28 2012 03:09pm
Miten joku ah voi jumittaa noin kovasti.
On kai ne sitä vuosia jo väsänneet.
Iceheart
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold
:
0.00
#35
May 28 2012 03:12pm
Quote (HardyTarget @ May 28 2012 09:09pm)
Miten joku ah voi jumittaa noin kovasti.
On kai ne sitä vuosia jo väsänneet.
koska puolalaiset ja saksalaiset löytää niin kovaa kauppatavaraa, myy luultavasti superior eli valkoset kamat myös..
This post was edited by Iceheart on May 28 2012 03:13pm
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#36
May 29 2012 09:56am
Tuommosella sain act 1 vedettyä ja kuolin koko aikana 4 kertaa. Act 2 kuolin ekalle elite packille.
HardyTarget
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold
:
9,004.00
#37
May 29 2012 03:51pm
Quote (CeePee @ 29 May 2012 17:56)
Tuommosella sain act 1 vedettyä ja kuolin koko aikana 4 kertaa. Act 2 kuolin ekalle elite packille.
http://i50.tinypic.com/t7iqrs.jpg
No en ihmettele jos life ~ 20k
Itellä 50k ja inferno act2:ssa hyörin.
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#38
May 30 2012 08:24am
This post was edited by BebebBurns on May 30 2012 08:24am
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#39
May 30 2012 08:58am
Quote (BebebBurns @ 30 May 2012 14:24)
http://i49.tinypic.com/2hofces.jpg
sul on kyl kiva dmg =P
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#40
May 30 2012 01:51pm
Quote (BebebBurns @ 30 May 2012 16:24)
http://i49.tinypic.com/2hofces.jpg
Kattoo tota armoria ja ressuja ni ei voi ku ihmetellä.
Munkilla pitää stackia niin maan perkeleesti
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact