d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuvakuvakaappauspeli
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 28 2012 01:31am
Quote (Ankeli @ May 28 2012 09:18am)
Ei kyllä vieläkään, BEBE oletin et jäbä ois tienny!

Tip numpper 2 : Youtubessa katsoessa korkeinoikeus pätkää tämä taitaa löytyä ehdotuksista.


Toi on väärällä kuvasuhteella joten vaikea tunnistaa henkilöitä :P tosi harvoin tulee katteltua suomalaisia elokuvia, melkein poikkeuksetta kuraa.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 28 2012 01:47am
Quote (BebebBurns @ 28 May 2012 10:31)
Toi on väärällä kuvasuhteella joten vaikea tunnistaa henkilöitä :P tosi harvoin tulee katteltua suomalaisia elokuvia, melkein poikkeuksetta kuraa.


Seliseli :P Lyhytelokuva siis on Monte Rosso http://www.youtube.com/watch?v=I4ZrlR2pBbQ Madventuresien tekijöitä Osa 1 saattaa pätkiä hieman mut menee ohi.

Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 28 2012 02:47am
Quote (Ankeli @ May 28 2012 09:47am)
Seliseli :P Lyhytelokuva siis on Monte Rosso http://www.youtube.com/watch?v=I4ZrlR2pBbQ Madventuresien tekijöitä Osa 1 saattaa pätkiä hieman mut menee ohi.


niinpäs onkin, mut kai nyt tiedostat kuinka vituilleen venytetty toi on : p kävin kattelee ton ensi-illan vai mikälie ja jubailin snadisti molempien heppujen kanssa, oli lähössä sitä seuraavana päivänä kuvaamaan season 3.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 28 2012 03:15am
Quote (BebebBurns @ 28 May 2012 11:47)
niinpäs onkin, mut kai nyt tiedostat kuinka vituilleen venytetty toi on : p kävin kattelee ton ensi-illan vai mikälie ja jubailin snadisti molempien heppujen kanssa, oli lähössä sitä seuraavana päivänä kuvaamaan season 3.


Aijaa, insidemiehiä ; ) Siis joo oha toi rezize päinvittua, en siihen oikeen panostanut kun katoin ensisilmäyksel et ju kyl siit saa selvää, siis tost aamutakista jo on pakko tunnistaa ; D
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 28 2012 06:06am


Hieman pieni kuva, mutta suomalainen leffa, jos jotakuta auttaa
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 28 2012 06:14am
Quote (kyny91 @ May 28 2012 02:06pm)
http://www.telvis.fi/images/filmiopas/titles/21/21773.jpg

Hieman pieni kuva, mutta suomalainen leffa, jos jotakuta auttaa


Partanen ja paska leffa 1/5

ja jatkan samalla kuvalla, minkä laitoin 2. sivulle, jota ette viittiny ees arvata :mad:


Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 28 2012 06:17am
Quote (arvonpenaali @ 28 May 2012 15:14)
Partanen ja paska leffa 1/5

ja jatkan samalla kuvalla, minkä laitoin 2. sivulle, jota ette viittiny ees arvata :mad:
http://i.ytimg.com/vi/S_QS146PO8I/0.jpg


:DDD

Blood the last vampire
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 28 2012 06:19am
Quote (kyny91 @ May 28 2012 02:17pm)
:DDD

Blood the last vampire


mikä helvetin vampyyri leffa?? :huh:

Näytti muute löytyvän toi partanen juutuubisa kokonaisena :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 28 2012 06:30am
Quote (arvonpenaali @ May 28 2012 02:14pm)
Partanen ja paska leffa 1/5

ja jatkan samalla kuvalla, minkä laitoin 2. sivulle, jota ette viittiny ees arvata :mad:
http://i.ytimg.com/vi/S_QS146PO8I/0.jpg


Ei tuu mieleen vaikka näyttää tutulta : [
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 28 2012 06:34am
Quote (arvonpenaali @ 28 May 2012 15:19)
mikä helvetin vampyyri leffa?? :huh:

Näytti muute löytyvän toi partanen juutuubisa kokonaisena :D


Partanen löytyy kokonaa juu, ei mitään käryy leffasta niin google anto tollasen :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll