Quote (BebebBurns @ 28 May 2012 11:47)
niinpäs onkin, mut kai nyt tiedostat kuinka vituilleen venytetty toi on : p kävin kattelee ton ensi-illan vai mikälie ja jubailin snadisti molempien heppujen kanssa, oli lähössä sitä seuraavana päivänä kuvaamaan season 3.
Aijaa, insidemiehiä ; ) Siis joo oha toi rezize päinvittua, en siihen oikeen panostanut kun katoin ensisilmäyksel et ju kyl siit saa selvää, siis tost aamutakista jo on pakko tunnistaa ; D