Quote (Pomppeli @ 24 May 2012 22:01)
näin on. D3:sessa ei ole mitään uutta. Diablon ja wowin sekotus, ja jos on aikoinaan kumpiakin pelejä pelannut vuosia niin ei tätä jaksa pelata :/
Aikamoista avautumista.
tän takia sitä en ostanukaan

suht paska kyl ku mitä tuli kokeiltua starter editionia :< pettymys :&