d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Miksi D3 On Paska Peli?
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
May 28 2012 08:40am
Quote (Ankeli @ May 26 2012 06:57pm)
Publat on publia, mut jos hyvä piiri mis pyörii ni voi tosta ihan hauskaaki.



Totta, mut pelaajat panosti, ties kuinka monta ihan toimivaaki buildia pystyy d2 tekemään ni on jo ihan käsittämätönt.


Tää o kyl taivaan tosi.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 28 2012 09:58am
Elkää tuomitko diablo 3 heti ensi näkemällä, ettehän te naistakaan tuomitte heti ku ootte vähä saanu tissiä, se pitää kunnolla ajaa läpitte katsos..
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 28 2012 11:57am
Quote (Iceheart @ May 28 2012 05:58pm)
Elkää tuomitko diablo 3 heti ensi näkemällä, ettehän te naistakaan tuomitte heti ku ootte vähä saanu tissiä, se pitää kunnolla ajaa läpitte katsos..


paska vertailu pelifoorumeil.. tääl kukaa mitää naista saa. olemme ikuisia runkkareita :(
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 29 2012 12:16am
Quote (Affii @ 28 May 2012 20:57)
paska vertailu pelifoorumeil.. tääl kukaa mitää naista saa. olen ikuinen runkkari :(


Fix'd np.

Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
May 29 2012 01:55am
Quote (Pomppeli @ 24 May 2012 22:01)
näin on. D3:sessa ei ole mitään uutta. Diablon ja wowin sekotus, ja jos on aikoinaan kumpiakin pelejä pelannut vuosia niin ei tätä jaksa pelata :/

Aikamoista avautumista.


tän takia sitä en ostanukaan :) suht paska kyl ku mitä tuli kokeiltua starter editionia :< pettymys :&
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 02:17am
Quote (Sape @ May 29 2012 07:55am)
tän takia sitä en ostanukaan :) suht paska kyl ku mitä tuli kokeiltua starter editionia :< pettymys :&


FAK JUU
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 29 2012 03:28am
käytättekö paljo mf% itameissa infernolla? onko esim 50%mf minkäälaista merkittävää eroa vaikkapa nollaan verrattuna
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 29 2012 03:30am
Quote (Pinkku @ May 29 2012 09:28am)
käytättekö paljo mf% itameissa infernolla? onko esim 50%mf minkäälaista merkittävää eroa vaikkapa nollaan verrattuna


no esim kun farmaan a3 atm soolona niin ei oikeen pygee vaihtelee mf geari päälle kun tulee välil 1 hit nii oon maassa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll