Quote (Maggie @ May 26 2012 04:09pm)
Luokitellaanko vaikeaksi käytetty aika? Vai kuinka haastavat mobit ovat ? :DDD
tämä, naurettavaa tuo et tää luokitellaan vaikeeks, esim infernolla mobit hittaa 100k, tano ainaki crittas yhtee DH

et vedäppä se sit vaikka läpitte hc nii onhan se helpompi ku d2 vetää hc lvl 99 botilla tai sit ilman mut safe baalruneil? 8D