d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ai Että Lvl 50 > ..
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2012 11:04am
Quote (Maggie @ May 26 2012 04:09pm)
Luokitellaanko vaikeaksi käytetty aika? Vai kuinka haastavat mobit ovat ? :DDD


tämä, naurettavaa tuo et tää luokitellaan vaikeeks, esim infernolla mobit hittaa 100k, tano ainaki crittas yhtee DH ;) et vedäppä se sit vaikka läpitte hc nii onhan se helpompi ku d2 vetää hc lvl 99 botilla tai sit ilman mut safe baalruneil? 8D
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 26 2012 12:28pm
Asiallinen ja viihtyisä keskustelulanka
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll