Joo..
wiz 38 (jo 16-17pv vedin läpi normin oli ihan kiva kaverin kaa vetää sit a1-a2 nm sit rollasin DHn)
DH 31
WDhc 10
emmä tiiä, hieman ärsyttää koko peli.
Ihan kiva oli vetää ekakerta, mut jotenkin vaikuttaa hieman keskeneräseltä.
Juonikin oli liian ennalta arvattavissa.
Sit asia mikä rupes vittuttaa, "äänimaailma" musiikit jne.
Esim. Diablo fighti eka kun kattoo cineman missä Valor ja Diablo taistelee a4 alus, sit sama musiikki soi taustal Diabloa taistelles. Kaipaan elokuvamaista huipennus tapahtumaa eri vaiheilta kasvatetaan huomiota ja tommosta
Tuntu vaan kummalliselta, emmä ees tiedä. Ois kuvitellut et isolla budjektilla tehty peli ois paremmin hiottu kasaa.
Ku oikeestaa ei muuta syytä grindata gearia RL cash jotenkin tuntu erilaiselta aikoinaan ku D2sta pelas 1.09-1.10.
Mikä ei olekkaan paha asia, mut vaikuttaa teennäiseltä pitää pelaajia mukana.
Oha Diablo 3 ihan pelattava peli, mut en sit tiedä kiinnostaako mua pelata kovinkaa kauan, mitä aikoinaan diabloo +12v tuli tahkottua
Varmaan 60 asti grindaan yhden ukon ja sit kokeilee infernoa.
Whimsyshire vaikuttaa kivalta... mut Secret Cow Level oli khyl eeppisempi.