Quote (rumpali @ 17 May 2012 20:40)
kyl joensuu oli tän pelin tähti.
ekat maalit

ei turha jännä ollu muutenkaa matsi..
Haha. Hajosin aikanaan ku joka kerta ku olin täysil mukana ni sai suomi pataan. Rupesin vaan skeptiseks ja pessimistiseks ni ruvettii pärjään. Joku taika siin o/tai ei oo. Ni oon aina vähä vihaamas.
Hyvä näin. Joensuun arvo nous just maailmal paljon. Saa taas kuulla sen nimee niinku kraanluntista viimeks.