d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Se Tunne Kun
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 15 2012 12:49pm
miks tää paska ei liiku retrieving hero lististä mihenkää? 74 kertaa löin ctrl + v Enter
ja nyt ko pääsee johki, ni jumittaa toisee. menee mielenterveys kohta
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 15 2012 12:59pm
Quote (MukavaSamu @ 15 May 2012 21:49)
miks tää paska ei liiku retrieving hero lististä mihenkää? 74 kertaa löin ctrl + v    Enter 
ja nyt ko pääsee johki, ni jumittaa toisee. menee mielenterveys kohta


korjaa pääs
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 15 2012 01:09pm
Quote (Rzi @ May 15 2012 07:59pm)
korjaa pääs


Ei oo mitään hajonnu viel. migreenin jos saisin poistettua kokonaa ni ois jees
E: hero listis kolmannen kerran.

This post was edited by MukavaSamu on May 15 2012 01:09pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 15 2012 01:10pm
Quote (MukavaSamu @ 15 May 2012 22:09)
Ei oo mitään hajonnu viel. migreenin jos saisin poistettua kokonaa ni ois jees


kuulostaa siltä että meinaa hajota jonku pelin takia. napit ei sit oo ratkasu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 15 2012 01:15pm
Quote (Rzi @ May 15 2012 08:10pm)
kuulostaa siltä että meinaa hajota jonku pelin takia. napit ei sit oo ratkasu


Aattelin just vetää diapamit hihaa ku alkaa raivostuttaa tää vitun meno.
trollololol umad?
E: Odotan myös yöhön et pääsen logaa ja pyydän kaveria tuomaa amfetamiinia.

This post was edited by MukavaSamu on May 15 2012 01:17pm
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 15 2012 01:20pm
Quote (MukavaSamu @ May 15 2012 09:15pm)
Aattelin just vetää diapamit hihaa ku alkaa raivostuttaa tää vitun meno.
trollololol umad?
E: Odotan myös yöhön et pääsen logaa ja pyydän kaveria tuomaa amfetamiinia.


miks et jauha buranaa tupaka sekaa

vittu että pärisee :D
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 15 2012 01:22pm
ei siinä enää oikee palvelimien määrästä ole kiinni jos miljoonat pelaajat tunkee samaan aikaan sisälle.

yksinkertasesti pelaajia on vaan nii vitusti, jossain sen ekan liikenteenki täytyy jakautua ja siellähän pimahtaa.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 15 2012 01:31pm
Quote (Affii @ May 15 2012 08:20pm)
miks et jauha buranaa tupaka sekaa

vittu että pärisee :D


Ei mul oo buranaa mut on paratabsei :D Käykö ne ? Tuleeko tupakansavusta kylmempää jos laitan
siihen tupakan paperiin kylmägeeliä? polttaa kielen aina tupakka ja keuhkoihin sattuu se savun kuumuus.

oon muuten taas jumissa hero listassa.
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 15 2012 01:32pm
Haluaako joku ystävällinen toveri antaa mulle guest koodin (vai mikä ikinä nimeltään onkaan) :santa:
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
May 15 2012 01:38pm
voi kakka. Ei tullu tänää.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll