d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuka Tääl Ei Aio Pelaa D3 (ainakaan Vielä)
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
May 16 2012 09:57am
Quote (Artus @ 16 May 2012 17:10)


no vittu -.-
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 16 2012 11:24am
ei oo tullu ostettuu, ei oikeen oo vakuuttanu gameplay videot.. kai sen jossai vaihees ostaa
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
May 16 2012 12:18pm
mua on alkanu vituttaa/himottaa toi peli iha vitusti. kaikki muut pelaa xfirestä/steamista katottuna sitä ---- ite saan tuurilla tosiaan sen vasta perjantaina jos silloinkaa.
Member
Posts: 1,900
Joined: Nov 25 2010
Gold: 601.00
May 16 2012 01:03pm
Tänään tuli ostettua samalla reissulla kun vierailin paikallisessa Audi centerissä.

Asennetaan kun jaksetaan. Josko viikonloppuna..?
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 16 2012 01:05pm
koukuttava ei kannata pelata!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll